22/01/2015

LG prezentuje flagowe produkty podczas InnoFest 2015

Odbywająca się w Lizbonie konferencja InnoFest jest okazją do zaprezentowania innowacyjnych, flagowych produktów z kluczowych kategorii – od elektroniki użytkowej po sprzęt gospodarstwa domowego. Dla LG głównym punktem tegorocznego pokazu InnoFest są flagowe telewizory LG OLED 4K.

W skład telewizorów wchodzą 55-, 65- i 77-calowe modele z płaskimi i zakrzywionymi ekranami, które zapewniają doskonałą jakość obrazu z idealną czernią, wyraźnymi kolorami i nieskończonym kontrastem. Zwiedzający wystawę będą mieli również okazję zapoznania się z rozszerzoną linią telewizorów ULTRA HD, wśród których znalazła się nowa seria ColorPrime. To ekrany wyświetlające niespotykanie naturalny obraz o jeszcze większej głębi kolorów. Dodatkowo, na InnoFest 2015 firma LG zaprezentuje swoim klientom nowy, zakrzywiony 34-calowy UltraPanoramiczny monitor o rozdzielczości Quad HD
(3440 x 1440), a także system audio LG Music Flow do bezprzewodowego przesyłania muzyki za pomocą WiFi, w którego zestawie znalazły się dwa soundbary i przenośny głośnik.

LG_4

InnoFest 2015 odkrywa także proekologiczne, inteligentne urządzenia gospodarstwa domowego LG, takie jak pralki zwiększające komfort użytkowania z technologią 6 Motion Direct Drive i TurboWash. Oferują one krótsze cykle prania, przy jednoczesnej oszczędności wody i równie dobrej wydajności, co przy tradycyjnych, dłuższych programach. LG pokaże również pełną linię energooszczędnych lodówek wyposażonych w Inverter Linear Compressor, który zapewnia większą niezawodność i trwałość urządzenia oraz mniej hałasu.

LG_3

LG prezentuje także najnowsze lodówki LG Door-in-Door, które dzięki dodatkowym drzwiom, pozwalają na szybki i łatwy dostęp do przekąsek, jednocześnie ograniczając utratę zimnego powietrza. Innym produktem prezentowanym na InnoFest 2015 będzie najnowsza wersja LG Styler, zaawansowanego systemu zarządzania odzieżą, który odświeża trudne w utrzymaniu dobrego wyglądu ubrania, dzięki inteligentnym funkcjom, takim jak „Spodnie bez zagnieceń”.

(RED/LG)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Multimedialny kombajn DUNE HD Pro

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...