25/03/2015

LifeTube otwiera dział gamingowy

LifeTube przy współpracy z Remigiuszem Maciaszkiem, jednym z najpopularniejszych youtuberów gamingowych w Polsce, otworzył dział gamingowy, skupiający topowe kanały o grach na YouTubie. Gamerzy, zrzeszeni w LifeTubie, przyciągają na swoje kanały w sumie ponad 4 miliony stałych widzów, a ich video wygenerowało ponad 540 milionów wyświetleń.

W sieci LifeTube, największym pod względem liczby stałych widzów polskim MCN-ie (multi-channel network), powstał dział gamingowy skupiający m.in. takich twórców, jak: SKKF, JDabrowsky czy Drollercaster. Jego partnerem merytorycznym został Remigiusz Maciaszek, prowadzący jeden z najpopularniejszych kanałów o grach na YouTubie (ma ponad 800 tys. subskrypcji). Po stronie LifeTube’a za dział odpowiada Łukasz Żelazek, specjalizujący się w tematyce gamingowej . – Gry komputerowe w USA zostały już oficjalnie uznane za sport, a youtuber jest pełnoprawnym zawodem – z tego połączenia otrzymujemy nową, poważną i prężnie rozwijającą się branżę.

Remigiusz Maciaszek

Remigiusz Maciaszek

Fenomen Pew Die Pie – twórcy najpopularniejszego kanału gamingowego na świecie – jest znany globalnie. Jego kanał jest oglądany średnio przez ponad 400 milionów internautów miesięcznie (dane ze stycznia 2015), a sam twórca jest jednym z najbogatszych ludzi Internetu. – Pew Die Pie odniósł ogromny sukces w świecie gamingu i sprawił, że wzrosła świadomość tej dziedzinywyjaśnia Maciaszek. Czołówka największych polskich graczy na YouTubie, takich jak SKKF, Rock, JDabrowsky czy Drollercaster, co miesiąc odnotowuje kilkumilionową liczbę odsłon swoich video, a ich kanały stale rosną. – Gaming zajął na polskim YouTubie mocną pozycję, z czego wielu z nas nie zdaje sobie sprawy. Gracze inwestują w swoje kanały, współpracują z najważniejszymi markami, często angażują się społecznie oraz zakładają własne biznesymówi Barbara Sołtysińska, Prezes Zarządu LifeTube.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Masz pieniądze w mBanku? Uważaj!

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...