23/06/2014

Mariusz Jabłoński dyrektorem rozwoju biznesu platformy RTB Adfocus

Mariusz Jabłoński objął w Netsprint stanowisko dyrektora rozwoju biznesu odpowiedzialnego za rozwój platformy RTB Adfocus. Do jego obowiązków należy m.in. rozwój i koordynacja działań związanych z promowaniem produktów i usług Netsprint dla e-commerce: Adfocus oraz – wprowadzanej wkrótce na rynek – Adkontekst eCommerce.

mariuszjablonskiZakres obowiązków nowego dyrektora to przede wszystkim rozwój produktu, tworzenie strategii sprzedaży i marketingu usług Adfocus oraz Adkontekst eCommerce, ustalenie i realizacja budżetu, a także zarządzanie zespołem sprzedażowym.

Mariusz Jabłoński od ponad 13 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Doświadczenie zdobywał m.in. jako dyrektor sprzedaży w Netsprint, gdzie z sukcesem wprowadził i wypromował na rynku polskim i rynkach zagranicznych rozwiązanie do monitoringu mediów internetowych Newspoint, w Alfa Projekt Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za sprzedaż rozwiązań bussines inteligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz jako Sales Director w RTB House SA. Jest absolwentem kierunku Handel Międzynarodowy w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego.

Adfocus to platforma RTB wprowadzona przez Netsprint w październiku 2013 roku, która zapewnia dotarcie do ponad 98% internautów poprzez działania reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego. Adfocus współpracuje z największymi światowymi systemami AdExchange, m.in. z Google Doubleclick, Facebook Exchange, Adscale, Yahoo! RMX, Improve Digital i Rubicon. Oferta dla reklamodawców oparta jest o modele efektywnościowe. W zależności od celów kampanii reklamowej, Adfocus udostępnia efektywnościowe modele rozliczeń, m.in. CPS (cost per sale) i CPC (cost per click), co zwiększa efektywność kosztową działań marketingowych i zmniejsza ryzyko po stronie reklamodawcy.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Samsung GALAXY S6 Edge już zbiera wyróżnienia

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...

Psy pokochały… Uber Pets

Okazuje się, że jeśli chodzi o przejazdy ze zwierzakami, Polska prowadzi w Europie. To właśnie u nas notuje się największą liczbę podróży Uber Pets. Z okazji Międzynarodowego Dnia Psa, który świętowaliśmy 26 sierpnia, eksperci Uber sprawdzili, jak podróżujemy ze swoimi pupilami. Zwierzęta coraz częściej towarzyszą nam w codziennych podróżach. Z myślą o nich i ich […]

Udostępnij ten artykuł...

Czy stacje bazowe sieci komórkowych mają wpływ na ceny nieruchomości?

Dostatecznie gęste rozmieszczenie masztów telefonii komórkowych jest gwarantem dostępu do wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych. W erze transformacji cyfrowej niezakłócony zasięg stanowi podstawę funkcjonowania społecznego, a budowa stacji bazowych jest uznawana za inwestycje celu publicznego. Choć ich obecność lokalnie nadal wzbudza wiele kontrowersji, naukowcy z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie zaprzeczają utartemu stereotypowi, jakoby stacje bazowe wpływały […]

Udostępnij ten artykuł...