Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Logitech.
Nowy CEE Marketing Manager MiTAC zajmie się wszystkimi produktami z portfolio firmy, m.in. wideorejestratorami Mio MiVue, nawigacjami marki Mio, a także nawigacjami i komputerami rowerowymi Mio Cyclo™. Będzie odpowiedzialny za kontakty z dystrybutorami, promocję marki i komunikację z mediami. Na stanowisku zastąpi Tarika Hassana.
– Zaczynając pracę dla MiTAC mam wiele pomysłów na nowe i ciekawe działania promocyjne dla firmy i jej produktów – komentuje Marcin Gutkiewicz, nowy CEE Marketing Manager MiTAC Europe – Obecnie MiTAC kojarzy się głównie z marką Mio, znaną z rynku nawigacji. Jest to jednak ułamek naszej bogatej i różnorodnej oferty. Moim głównym celem będzie utrzymanie silnej pozycji Mio w segmencie nawigacji na rynkach CEE oraz rozwój nowych, bardzo obiecujących kategorii takich jak smart watch czy wideorejestratory.
Marcin Gutkiewicz pracował wcześniej w takich firmach jak Microsoft Polska, Epson i Logitech. W swojej karierze zajmował się kompleksowo działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i kontaktami z mediami. W Microsoft był związany m.in. z markami Windows, Office i Xbox. Ma 20 lat doświadczenia w zakresie prowadzenia marek, sprzedaży i działań promocyjnych.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Art. Sponsorowany17/01/2025Jak zacząć przygodę z elektroniką i robotyką? Praktyczne porady dla początkujących
ChatGPT15/01/2025Czy sztuczna inteligencja zabierze pracę w IT?
Społeczeństwo cyfrowe04/01/2025Cyberataki na przeglądarki stały się zmorą 2024 roku
Aplikacje04/01/2025Yanosik wprowadza opcję „zgłoś zwierzynę”