23/04/2014

Mio z nowym Marketing Managerem

Firma MiTAC zatrudniła nową osobę odpowiedzialną za marketing marki Mio dla regionu środkowej i wschodniej Europy. Stanowisko Marketing Managera objął Marcin Gutkiewicz, wcześniej związany m.in. z Microsoft Polska, Epson i Logitech.

marcin-gutkiewiczNowy CEE Marketing Manager MiTAC zajmie się wszystkimi produktami z portfolio firmy, m.in. wideorejestratorami Mio MiVue, nawigacjami marki Mio, a także nawigacjami i komputerami rowerowymi Mio Cyclo™. Będzie odpowiedzialny za kontakty z dystrybutorami, promocję marki i komunikację z mediami. Na stanowisku zastąpi Tarika Hassana.

Zaczynając pracę dla MiTAC mam wiele pomysłów na nowe i ciekawe działania promocyjne dla firmy i jej produktów – komentuje Marcin Gutkiewicz, nowy CEE Marketing Manager MiTAC EuropeObecnie MiTAC kojarzy się głównie z marką Mio, znaną z rynku nawigacji. Jest to jednak ułamek naszej bogatej i różnorodnej oferty. Moim głównym celem będzie utrzymanie silnej pozycji Mio w segmencie nawigacji na rynkach CEE oraz rozwój nowych, bardzo obiecujących kategorii takich jak smart watch czy wideorejestratory.

Marcin Gutkiewicz pracował wcześniej w takich firmach jak Microsoft Polska, Epson i Logitech. W swojej karierze zajmował się kompleksowo działaniami marketingowymi, sprzedażowymi i kontaktami z mediami. W Microsoft był związany m.in. z markami Windows, Office i Xbox. Ma 20 lat doświadczenia w zakresie prowadzenia marek, sprzedaży i działań promocyjnych.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Weryfikacja behawioralna w ING

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...