16/06/2010

MODECOM MC-XS1 i MC-XS2 – dla mobilnych użytkowników

Oferta głośników firmy MODECOM została poszerzona o dwa nowe modele: MC-XS1 oraz MC-XS2. Zostały one zaprojektowane z myślą o mobilnych użytkownikach, oczekujących solidnie wykonanych, niewielkich rozmiarów urządzeń, zapewniających jednocześnie dobre brzmienie.

Dzięki niewielkiemu poborowi mocy i złączu USB mogą korzystać bezpośrednio z zasilania notebooka i nie wymagają dodatkowego źródła prądu. Standardowy wtyk audio (mini Jack 3.5mm) pozwala podłączyć je zarówno do komputera, odtwarzacza MP3, jak i nowoczesnego telefonu komórkowego. Przemyślana konstrukcja chroni membrany głośników przed mechanicznymi uszkodzeniami podczas transportu.

„Mimo spowolnienia gospodarczego, sprzedaż notebooków oraz netbooków na całym świecie nadal rośnie, a wraz z zapotrzebowaniem na nie, rośnie rynek akcesoriów dedykowanych komputerom przenośnym. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty nowe głośniki serii MC-XS, które pozwalają poprawić jakość odtwarzanego dźwięku w stosunku do fabrycznie wbudowanych głośników. Oprócz dobrego brzmienia ich atutami są również solidna konstrukcja i niewielki pobór prądu, tak istotny w przypadku mobilnych rozwiązań. Na uwagę zasługują również niewielkie wymiary oraz profilowana obudowa, dzięki którym znajdzie się dla nich miejsce w torbie lub plecaku.” – powiedział Krzysztof Wójciak, Dyrektor Zarządzający MODECOM.

Sugerowana cena detaliczna:

MODECOM MC-XS1 –  29 PLN
MODECOM MC-XS2 –  45 PLN

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   MODECOM ROYAL MC-D90: dedykowane zasilacze do notebooków MODECOM ROYAL MC-D90

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...