Po pięcioletniej przerwie Myslovitz wraca z nową płytą „Nieważne jak wysoko jesteśmy…”. Wydarzeniu towarzyszy premiera pierwszej w Polsce, oficjalnej aplikacji mobilnej, w całości poświęconej rodzimemu zespołowi.
Przy promocji nowego albumu zespół Myslovitz zainwestował w innowacyjne formy promocji. Udostępniona wraz z premierą płyty aplikacja mobilna to funkcjonalne narzędzie, gwarantujące dostęp do szerokiej bazy informacji o grupie.
Daje ona możliwość korzystania ze stale aktualizowanej bazy newsów, galerii zdjęć czy fanpage’a zespołu. Na potrzeby aplikacji muzycy udostępnili także sample utworów znajdujących się na nowej płycie.
Posiadacze smartphonów z systemem operacyjnym Google Android oraz Apple iOS, mogą już bezpłatnie pobrać program z Android Market i AppStore.
– Zakładamy dalszy rozwój aplikacji i poszerzanie jej o kolejne funkcjonalności, które zostaną wdrożone w następnych wersjach – mówi Bartosz Brażewicz-Dosiółko, dyrektor IT firmy MoveApp, odpowiadającej za przygotowanie i realizację projektu. – Na Zachodzie tego rodzaju rozwiązania stanowią nieodłączny element promocji większości zespołów – dodaje.
O tym, że zapotrzebowanie na aplikacje mobilne jest duże także na krajowym rynku, może świadczyć fakt, że już pierwszego dnia aplikacja została pobrana przez kilkuset użytkowników Smartphonów.
Aplikacja jest dostępna:
w wersji na iPhone’a – http://itunes.apple.com/us/app/myslovitz-official-app/id438182669
w wersji na Androida – https://market.android.com/details?id=pl.moveapp.myslovitz
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające