09/03/2010

Najmniejsza kamera sieciowa HDTV Axis Communications

Axis Communications wprowadził do sprzedaży niewielką kamerę sieciową AXIS M1054, zaprojektowaną do dyskretnego nadzoru w małych firmach, butikach, restauracjach, hotelach i budynkach mieszkalnych.

Najnowsza kamera z serii AXIS M10 zapewnia bardzo dobrą jakość obrazu wideo przy częstotliwości wyświetlania 30 klatek na sekundę w rozdzielczość HDTV 720p. Zasilanie Power over Ethernet (IEEE 802.3af) wpływa na zmniejszenie kosztów instalacji, gdyż zasilanie i przesył danych odbywa się za pośrednictwem jednego kabla.

AXIS M1054 oferuje funkcje znane już z modelu AXIS M1031-W (z wyjątkiem interfejsu bezprzewodowego), w tym pasywny czujnik podczerwieni (PIR) do wykrywania ruchu w ciemności oraz białą lampę LED do oświetlania monitorowanego miejsca w razie wykrycia ruchu lub na żądanie użytkownika. Dzięki wbudowanemu mikrofonowi i głośnikowi kamera przesyła dwukierunkowo dźwięk, pozwalając użytkownikom komunikować się z gośćmi czy intruzami. W sytuacji wywołania alarmu kamera może też odtwarzać przesłane lub nagrane klipy audio. Ponadto, model AXIS M1054 jest wyposażony w 1 gniazdo wejścia i 1 wyjścia, umożliwiające podłączenie takich urządzeń, jak czujniki i zdalne przekaźniki, które mogą aktywować światła albo otwierać i zamykać drzwi.

AXIS M1054 może przesyłać wiele strumieni wideo H.264 i Motion JPEG, co optymalizuje wykorzystanie pamięci masowej i przepustowości sieci. Dzięki technologii skanowania progresywnego kamera zapewnia obraz HDTV ruchomych obiektów bez efektu rozmycia.

Kamera sieciowa AXIS M1054 jest obsługiwana przez najliczniejsze w branży aplikacje do zarządzania wideo opracowane w ramach programu partnerskiego Axis Application Development, a także przez oprogramowanie AXIS Camera Station.

Kamera AXIS M1054 będzie dostępna u dystrybutorów firmy Axis Communications w drugim kwartale 2010 roku.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Kamera sieciowa EDIMAX IC-3140W – wykrywa dźwięki

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...