20/08/2014

NEC MD302C6 – kolorowy monitor medyczny o rozdzielczości 6 megapikseli

Firma NEC do linii medycznych monitorów diagnostycznych dodała nowy 30-calowy model o rozdzielczości 6 megapikseli, wyposażony w najnowsze funkcje ułatwiające diagnostykę. NEC MD302C6 to monitor zaprojektowany do oglądania cyfrowych obrazów medycznych w kolorze i skali szarości w takich zastosowaniach jak: radiografia, tomografia komputerowa, rezonans magnetyczny oraz inne techniki obrazowania medycznego.

Dzięki funkcjom takim jak tryb picture-in-picture NEC MD302C6 zastępuje tradycyjny zestaw dwóch 3-megapikselowych monitorów ustawionych obok siebie. Zamiast tego przeszkoleni lekarze przeprowadzający obrazowanie diagnostyczne mogą korzystać z dwóch ekranów w jednym, co oznacza, że nie występują zakłócenia spowodowane ramką pośrodku obrazu, a dodatkowo całość zajmuje mniej miejsca.

PA302W_BK_HO_EU 005

W odróżnieniu od wielu innych monitorów medycznych obecnych na rynku, 6-megapikselowy MD302C6 posiada powłokę antyrefleksyjną. W połączeniu z wbudowanym czujnikiem odpowiadającym za stabilizację jasności i kalibrację oraz wbudowanymi zestawami testów zgodności z DICOM, monitor zapewnia niezawodną jakość obrazu i optymalne warunki pracy. MD302C6 posiada wbudowany zasilacz, co eliminuje nieporęczne zewnętrzne urządzenie, które często jest wymagane w przypadku monitorów medycznych.

NEC MD302C6 jest urządzeniem medycznym klasy I, spełniającym wymagania dyrektywy europejskiej 93/42/EEC. Dołączono do niego oprogramowanie GammaCompMD QA, umożliwiające łatwą kalibrację, konserwację i zapewnienie jakości. Ponadto zgodnie z proekologiczną filozofią NEC Green Vision monitor MD302C6 ogranicza zużycie energii dzięki zastosowaniu podświetlenia LED. Poprawia to stabilność obrazu i zmniejsza całkowity koszt posiadania.

(RED/NEC)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Akcesoria ABBRAZZIO na polskim rynku

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...