14/11/2011

Nowe dokanałówki od Cresyn

Z początkiem listopada na polski rynek trafia nowy model dokanałowych słuchawek firmy Cresyn – AXE C415E. Słuchawki zostały zaprojektowane tak, aby odpowiedzieć na oczekiwania odbiorców o różnych potrzebach.

Producentowi zależało, aby słuchawki te były wartą uwagi możliwością dla każdego, kto poszukuje nowoczesnego designu i dźwięku dobrej jakości, ale jednocześnie nie chce przeznaczać na słuchawki tego typu dużych kwot.

Ponieważ słuchawki dokanałowe niejednokrotnie są użytkowane w warunkach zewnętrznych, dołożono starań, aby kabel nie był zbyt giętki, przez co nie plącze się w kieszeni. Zastosowane gumowe nakładki, dzięki odpowiedniemu profilowi nie powodują zmęczenia, nawet po wielogodzinnym użytkowaniu. Udało się także całkowicie wyeliminować tak zwany efekt zasysania w uszach, który bardzo utrudnia komfortowe słuchanie muzyki.

Design pozwala osiągnąć interesujący wygląd, bez rezygnowania z wygody użytkowania. Model będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: czarnej i białej.

Cena to około 89 zł.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   CDA TV - usługa zostanie uruchomiona w te wakacje

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...