06/10/2011

Nowy bezprzewodowy odtwarzacz multimedialny od WD

Western Digital zaprezentował nową generację odtwarzacza WD TV Live z możliwością strumieniowego przesyłania danych. Odtwarzacz łatwo łączy się z Internetem za pomocą kabla Ethernet lub bezprzewodowo w standardzie 802.11n – dzięki temu możliwe jest wyświetlanie materiałów wideo z Internetu (również w wysokiej rozdzielczości).

WD TV Live – wyposażony w nowy, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs – dostarcza wysokiej jakości treści z Internetu, począwszy od serwisów wideo, poprzez internetowe radio, a skończywszy na serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Facebook, Picassa  oraz TuneIn Radio, bezpośrednio na ekran telewizora (w maksymalnej rozdzielczości Full-HD 1080p). WD TV Live to dodatkowo serwis Fun Spot Games oferujący liczne gry – od zręcznościowych, puzzli, gier karcianych (takich jak: Black Jack i Poker), a skończywszy na łamigłówce Sudoku. Do grona nowych usług, oferowanych przez rodzinę urządzeń WD TV, dołączył także serwis wideo Dailymotion, oferujący treści tworzone przez użytkowników, niezależnych producentów i partnerów korporacji, także w jakości HD.

Niezależnie od treści internetowych, WD TV Live pozwala użytkownikowi odtwarzać własne zdjęcia, filmy czy muzykę – urządzenie pełni funkcję domowego centrum rozrywki, umożliwiającego odtwarzanie szerokiej gamy plików multimedialnych z urządzeń takich jak dysk USB, aparat/kamera cyfrowa, dysk sieciowy (np. My Book Live z osobistą chmurą danych), czy w końcu komputer PC lub Mac podłączony do domowej sieci.

Nowy odtwarzacz multimedialny WD TV Live będzie dostępny w Polsce już w listopadzie. Jego sugerowana cena detaliczna wynosi 419 zł.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Tablet i smartfon z 3... terabajtami pamięci

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...