21/01/2010

Nowy cennik produktów MKS

Wraz z Nowym Rokiem, firma MKS przygotowała specjalną obniżkę cen na poszczególne wersje programu mks_vir.  Do cennika wprowadzono wiele zmian, dzięki czemu produkty MKS są dostępne dla Klientów nie tylko w korzystniejszej cenie, ale również w wygodniejszej konfiguracji.

Dla wygody Klientów indywidualnych dodano opcję zakupu licencji na 2 stanowiska, a także znacznie obniżono cenę programu w wersji na jedno. Ponadto wszyscy, którzy przedłużają posiadaną już licencję mogą skorzystać z atrakcyjniejszych cen, dzięki obniżeniu ceny bazowej. Nowy cennik obowiązuje od początku stycznia i dotyczy zarówno produktów dedykowanych osobom prywatnym, jak i firmom oraz korporacjom.

Obecnie licencja dla nowego użytkownika, w wersji domowej na jedno stanowisko kosztuje 95 złotych brutto, a dla przedłużających użytkowników 76 złotych brutto. W przypadku licencji w wersji firmowej, jest ona dostępna dla nowych użytkowników od 112 złotych, a dla kontynuujących za 92 złotych brutto.

Wprowadzenie nowego cennika jest jednym z elementów unowocześniania naszej strategii rynkowej, na którą składa się między innymi większe premiowanie lojalnych użytkowników za pomocą obniżek cenowych  – mówi Marzena Krawczak, Kierownik Działu Handlowego MKS. Staramy się oferować naszym Klientom nie tylko wysoką jakość swoich produktów, ale również możliwie jak najbardziej atrakcyjną cenę oraz szerokie spektrum konfiguracji. Dlatego proponujemy oprogramowanie łatwe w użyciu, intuicyjne we wdrożeniu oraz w korzystnej cenie – dodaje.

Dodatkowo, eksperci MKS kończą właśnie testy nowego buildu mks_vir 9.0, w którym dodatkowo udoskonalona zostanie kompatybilność oraz stabilność programu podczas pracy z najnowszą wersją systemu operacyjnego firmy Microsoft – Windows 7.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Klienci chcą więcej banku online

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...