03/02/2010

Panasonic jako pierwszy otwiera ośrodek authoringu Blu-ray 3D

Firma Panasonic poinformowała, że działalność rozpoczął ośrodek Blu-ray 3D Advanced Authoring Center, który znajduje się w laboratorium badawczo-rozwojowym firmy Panasonic Hollywood Laboratory.

Firma oferuje studiom i producentom filmowym usługi przetwarzania obrazu Blu-ray 3D, programowania interaktywnego, a także authoringu i certyfikacji płyt, dzięki którym pierwsze płyty Blu-ray 3D wejdą do sprzedaży już wiosną 2010 roku.

Na długo przed finalizacją specyfikacji Blu-ray 3D przez Blu-ray Disc Association Panasonic Hollywood Laboratory podjęło współpracę ze studiami i społecznością hollywoodzkich filmowców, aby przeprowadzić próby kodowania obrazu Blu-ray 3D oraz authoringu menu i napisów. Dzięki tej wczesnej współpracy i badaniom ośrodek Advanced Authoring Center zyskał duże doświadczenie w doradzaniu firmom podczas wstępnych faz planowania tytułów Blu-ray 3D.

– Ze względu na ogromne doświadczenie Panasonic Hollywood Laboratory w dziedzinie przetwarzania obrazu HD jesteśmy pewni, że technologia kompresji obrazu 3D MPEG-4 MVC (Multiview Video Coding) zapewni nam pozycję branżowego lidera — powiedziała Jeannine Patton, wiceprezes i dyrektor generalny ośrodka Advanced Authoring Center. — Nasze laboratorium, ulokowane w światowej stolicy rozrywki, oferuje filmowcom pierwszy kompletny, kompleksowy ośrodek kodowania i authoringu Blu-ray 3D™. Blu-ray 3D™ to nowy, ekscytujący obszar domowej rozrywki, a nasze wczesne badania okazały się niezwykle przydatne, ponieważ pozwoliły ustalić, co zapewnia najlepsze wrażenia wizualne i optymalną wydajność podczas projektowania filmów Blu-ray 3D.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Cyfrowy potok wideo Quadro firmy NVIDIA

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...