01/09/2009

Panasonic TV Home Service bez wychodzenia z domu

Firma Panasonic poinformowała o uruchomieniu nowej, szybszej procedury serwisowej telewizorów. Konsumenci, którzy chcą naprawić swój telewizor nie muszą już kontaktować się z lokalnymi serwisami w celu dokonania rejestracji. Od pierwszego września 2009 rejestracja zgłoszenia będzie następować tylko przez stronę www lub specjalną infolinię firmy Panasonic. Celem zmiany jest usprawnienie czasu realizacji naprawy serwisowej oraz zwiększenie wygody korzystania z usług serwisu.

Firma Panasonic udostępniła do dyspozycji konsumentów specjalny formularz on-line http://www.panasonic.pl/obsluga_klienta.php?kat_id=367, który umożliwia przesłanie zgłoszenia o awarii telewizora. Po otrzymaniu zgłoszenia firma Panasonic zorganizuje pomoc poprzez powołaną do tego celu sieć serwisową obejmującą swym działaniem obszar całego kraju. Drugim sposobem zgłoszenia awarii odbiornika jest telefoniczny kontakt z działem Call Center Panasonic Polska (022.338.11.11 lub 0.801.801.887).

Nowa procedura serwisowa skutkuje przyśpieszeniem czasu realizacji zgłoszenia. Dzięki usprawnieniu procesu rejestracji firma Panasonic jest w stanie przetworzyć zgłoszenie szybciej a tym samym skrócić czas oczekiwania na naprawę, która następuje w domu konsumenta. Firma Panasonic jako pierwsza wprowadziła możliwość naprawy telewizorów w domu, początkowo jedynie plazmowych. Program, zwany Panasonic TV Home Service, z czasem poszerzono o telewizory LCD i obecnie obejmuje wszystkie odbiorniki w ofercie Panasonic.

Autor/Redaktor publikacji

A.K.