23/11/2009

Panda Security 2010 najlepsza wg AV-Test.org

panda_logoProgram Panda Security 2010 zdobył 1. miejsce w teście programów antywirusowych, które przeprowadza prestiżowa organizacja AV-Test.org na zlecenie magazynu Komputer Świat (nr 24/2009). Panda Security osiągnęła skuteczność 99,9%. W teście bierze udział 9 programów.

Panda Security od wielu miesięcy utrzymuje się w czołówce programów antywirusowych w testach długoterminowych publikowanych w magazynie Komputer Świat. Pakiety bezpieczeństwa testowane przez organizację AV-Test.org co tydzień muszą rozpoznać ponad 260 tys. aktywnych zagrożeń. Program Panda Security osiągnął skuteczność 99,9%, wykrył prawie wszystkie zagrożenia, nie rozpoznając jedynie 229 z nich, co jest najlepszym wynikiem w teście; dla porównania produkt firmy Kaspersky nie zdołał zablokować ponad 5 tys. wirusów.

wykres

Rozwiązania Panda Security w wersji 2010 zostały stworzone specjalnie z myślą o zapewnieniu maksymalnej ochrony przy minimalnym wykorzystaniu zasobów komputera. Dzięki technologii Kolektywnej Inteligencji produkty Panda Security 2010 mają o 80 proc. zwiększoną wydajność w porównaniu do wersji wcześniejszych. Rozwiązania oferują również o 60 proc. większą szybkość wyszukiwania i o 40 proc. większą szybkość pobierania, wykorzystując tylko 8 MB pamięci komputera.

Technologia Kolektywna Inteligencja umożliwia gromadzenie „w chmurze”, jak popularnie określa się internet, informacji o złośliwym oprogramowaniu w celu automatycznego rozpoznawania i klasyfikowania nowych wirusów. Proces analizy i eliminacji nowego zagrożenia zajmuje tylko kilka minut. W odróżnieniu od tradycyjnych metod ochrony nie są w tym celu angażowane zasoby komputera użytkownika. Kolektywna Inteligencja jest więc połączeniem technologii lokalnej detekcji z przetwarzaniem w czasie rzeczywistym w tzw. „chmurze”, co zapewnienia maksymalną ochronę przy minimalnym wykorzystaniu zasobów komputera.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   NETGEAR Nighthawk R8000 - pierwszy 3-strumieniowy router na rynku

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...