18/06/2009

Pięć dobrych powodów by zacząć drukować bezprzewodowo

Lexmark International od lat zachęca swoich klientów do korzystania z rozwiązań, które mogą zmniejszyć negatywny wpływ drukowania na środowisko. Jednym z nich jest drukowanie bezprzewodowe. Firma Lexmark postanowiła przedstawić 5 powodów by zacząć drukować bezprzewodowo, w celu przekonania kolejnych użytkowników do tego rozwiązania. 

Fakt coraz większej popularności laptopów nie dziwi. Są one bardziej praktyczne, ergonomiczne, potrzebują mniej miejsca, a przede wszystkim ich cena przestaje być przeszkodą, chociaż nadal pozostają droższe od komputerów stacjonarnych. Co więcej, mobilność stała się częścią stylu życia, głównie dzięki powszechnemu użytkowaniu modułów Wi-Fi.

Lawinowy wzrost sprzedaży komputerów przenośnych połączony z demokratyzacją sieci bezprzewodowych, stał się główną przyczyną wejścia w nową erę możliwości drukowania. Rynek urządzeń drukujących, wyposażonych w moduł Wi-Fi, rośnie w rekordowym tempie – 135% w 2008 roku . Z kolei wśród ogółu wielofunkcyjnych urządzeń drukujących, które sprzedano w ubiegłym roku, 10% stanowiły urządzenia, posiadające możliwość drukowania bezprzewodowego. Dla porównania w 2007 roku odsetek ten wynosił 4%. Z kolei w styczniu 2009 roku wielkość ta wyniosła 16%. W trakcie 2009 roku, przewiduje się wzrost do około 1/3 całego rynku urządzeń atramentowych.

lexmark-x7675

Powód tego sukcesu jest prosty – bezprzewodowe drukowanie trafia idealnie w potrzeby i oczekiwania klientów. Technologia ta łączy w sobie prostotę, mobilność, możliwość współużytkowania, ekonomiczność i dbałość o środowisko – równocześnie gwarantując identyczną wydajność jak tradycyjne urządzenia sieciowe.

Pięć powodów, dla których należy wybrać bezprzewodowe drukowanie:

Możliwość Współużytkowania
Dzięki modułowi Wi-Fi, duża ilość komputerów może korzystać z jednego urządzenia drukującego w domu lub pracy w celu drukowania, kopiowania lub skanowania, przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa dokumentów.

Prostota
Dzięki kreatorom instalacji, wprowadzonym przez czołowych producentów urządzeń drukujących, Wi-Fi pozwala na intuicyjną i prostą instalację. Większość rozwiązań Wi-Fi jest kompatybilnych z bezprzewodowymi routerami. Poprzez kilka kliknięć myszą, laptop może zostać podłączony do drukarki. Sieć bezprzewodowa jest
o wiele łatwiejsza w konfigurowaniu od tradycyjnej okablowanej sieci.

Mobilność
Technologia Wi-Fi pozwala na drukowanie z dużych odległości (do 90 metrów
w przypadku urządzeń firmy Lexmark). Jest to rozwiązanie idealne dla użytkowników komputerów przenośnych. W pracy pojawia się możliwość drukowania zarówno z sali konferencyjnej jak i biura. To samo tyczy się drukowania w domu, znika konieczność fizycznej interakcji z urządzeniem.

Przeczytaj także:   Jesienny urodzaj w BLACK POINT

Dbałość o środowisko
Korzystanie z technologii Wi-Fi, pozwala na korzystanie w domu czy w biurze
z jednego urządzenia przez wielu użytkowników. Dzięki temu możliwe jest zminimalizowanie zużycia energii i zmniejszenie liczby wykorzystywanych materiałów eksploatacyjnych.

Wydajność
Szybkość i jakość drukowania w przypadku drukarek bezprzewodowych, jest identyczna z tą jaką osiągają drukarki podłączone kablem USB, niezależnie od mocy sygnału sieci. Bezpieczeństwo i poufność danych pozostaje na tym samym poziomie. Sieć bezprzewodowa zabezpieczona jest kluczami WEP, WPA lub WPA2, które pozwalają na kontrolowanie dostępu.

Swoboda i prostota użytkowania, połączone z efektywnością, tłumaczą rynkowy sukces rozwiązań druku bezprzewodowego. W ślad za komputerami przenośnymi i bezprzewodowymi routerami, druk bezprzewodowy osiągnął swoją technologiczną dojrzałość, która jest konieczna do przekonania i przyciągnięcia klienta.

Udostępnij ten artykuł...
Tagi:

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...