BrandTube stworzył w swoich strukturach Dział Sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.
– Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach – powiedział Piotr Glinicki, Dyrektor ds. Sprzedaży w firmie BrandTube. – Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów – zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie – dodał Glinicki.
Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.
– Tworząc dział sprzedaży, zależało nam na pozyskaniu osób, którzy poczują potencjał i realną wartość produktu. Dzięki tej decyzji zbudowaliśmy nową jakość produktów, kontaktu z klientami i aktywnej sprzedaży, mogę powiedzieć, unikalną w naszej branży. – powiedziała Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube. – Stawiamy na dynamiczny rozwoju, zarówno zespołu sprzedażowego jak również produktów i oferty – jesteśmy bardzo otwarci na sugestie naszych klientów i elastycznie reagujemy na sygnały, które wracają do nas z rynku. – dodała Białobrzeska.
(RED)