Agencja K2 przygotowała mikrowitrynę www.nokia.pl/email dedykowaną wprowadzeniu na rynek nowego telefonu z serii E – Nokia E75, oraz usłudze Nokia Messaging.Kampania oparta o koncepcję oraz kreacje K2 została wdrożona także w Czechach i na Słowacji.
Mikrowitryna dedykowana dla kampanii oparta jest o technologię flash, a także materiały wideo. Podstawowym zadaniem witryny oraz kampanii jest pokazanie łatwości aktywowania, konfiguracji oraz korzystania z poczty email w telefonie komórkowym.
Wykorzystanie elementów wideo w jednej z ważniejszych sekcji witryny „Pokonaj mity” realizuje zadania wymienione powyżej, pokazuje zalety usługi w niekonwencjonalny sposób. Odwiedzający witrynę mogą wziąć udział w quizie i odpowiedzieć na pytania np.: ile samolotów z papieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na Nokia E75? lub czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych w Nokia E75? Po wyborze odpowiedzi na stronie odtwarzają się równolegle dwie sekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu.
Firma Nokia zdecydowała się wdrożyć kampanię Nokia E75 oraz Nokia Messaging w Internecie w oparciu o koncepcję oraz kreacje K2, również na rynkach czeskim i słowackim.
Nokia to nie tylko telefony komórkowe i akcesoria. To również coraz większy wachlarz usług, między innymi prosta i wygodna usługa Nokia Messaging. Bardzo nam zależy na edukowaniu Klientów w zakresie korzystania z naszych usług mobilnych. Stąd w kampanii główny nacisk kładziemy na komunikowanie usługi Nokia Messaging. Nokia E75 jest z kolei telefonem, który ma w pakiecie darmową usługę Nokia Messaging – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
- Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
- Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
- Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
- Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające