26/05/2009

Poczta email przez telefon – z Nokia E75 to proste

Agencja K2 przygotowała mikrowitrynę www.nokia.pl/email dedykowaną wprowadzeniu na rynek nowego telefonu z serii E – Nokia E75, oraz usłudze Nokia Messaging.Kampania oparta o koncepcję oraz kreacje K2 została wdrożona także w Czechach i na Słowacji.

Mikrowitryna dedykowana dla kampanii oparta jest o technologię flash, a także materiały wideo. Podstawowym zadaniem witryny oraz kampanii jest pokazanie łatwości aktywowania, konfiguracji oraz korzystania z poczty email w telefonie komórkowym.

mity

Wykorzystanie elementów wideo w jednej z ważniejszych sekcji witryny „Pokonaj mity” realizuje zadania wymienione powyżej, pokazuje zalety usługi w niekonwencjonalny sposób. Odwiedzający witrynę mogą wziąć udział w quizie i odpowiedzieć na pytania np.: ile samolotów z papieru uda się zrobić w czasie konfigurowania poczty na Nokia E75? lub czy więcej jest dźwięków w gamie czy kont pocztowych w Nokia E75? Po wyborze odpowiedzi na stronie odtwarzają się równolegle dwie sekwencje wideo ilustrujące zdarzenia zasygnalizowane w pytaniu.

_e75_silver_black_06_015690

_e75_silver_black_01_014759Firma Nokia zdecydowała się wdrożyć kampanię Nokia E75 oraz Nokia Messaging w Internecie w oparciu o koncepcję oraz kreacje K2, również na rynkach czeskim i słowackim.

Nokia to nie tylko telefony komórkowe i akcesoria. To również coraz większy wachlarz usług, między innymi prosta i wygodna usługa Nokia Messaging. Bardzo nam zależy na edukowaniu Klientów w zakresie  korzystania z naszych usług mobilnych. Stąd w kampanii główny nacisk kładziemy na komunikowanie usługi Nokia Messaging. Nokia E75 jest z kolei telefonem, który ma w pakiecie darmową usługę Nokia Messaging – mówi Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

www.nokia.pl/email

Autor/Redaktor publikacji

A.K.