21/11/2011

Podwójnie we FreeM na urodziny

InMobile, spółka będąca właścicielem telefonii komórkowej FreeM, poinformowała, że z okazji pierwszej rocznicy uruchomienia usług użytkownicy otrzymają dwukrotnie zwiększoną ilość transferu danych.

Użytkownicy telefonii FreeM, po obejrzeniu reklamy, uzyskają możliwość pełnego, darmowego korzystania ze wszystkich serwisów internetowych, równoważnego transferowi danych wielkości 1 MB, co odpowiada np. 60 odsłonom mobilnej wersji Facebooka. Standardowy, dzienny limit darmowego dostępu do mobilnego Internetu wynosi 10MB z możliwością zwiększenia go za pomocą promocyjnych pakietów. Od 21 listopada 2011 r. użytkownik będzie mógł za 2 zł zakupić pakiet wielkości 1 GB, do wykorzystania w ciągu tygodnia lub 300 MB w ciągu tygodnia z reklamami, co 3 MB. FreeM wprowadza też pakiet transferu 250 MB danych, na pięć dni pozbawiony reklam, w cenie 13 zł.


„Mija właśnie rok od uruchomienia przez nas usług FreeM i w związku z tym chcielibyśmy, aby abonenci, którzy korzystają z naszych usług mogli wspólnie z nami świętować tę miłą rocznicę. Oddajemy w ręce naszych użytkowników nowe, atrakcyjne pakiety, które na pewno przypadną im do gustu.” – powiedział Tomasz Właszczuk, prezes InMobile.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   FreeM uwalnia mobilny Internet

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...