26/01/2015

Polacy najczęściej planują wyjazdy w czerwcu, lipcu i…

Styczeń to miesiąc noworocznych postanowień. To też czas, gdy sprawdzamy dni wolne w nowym roku i planujemy wyjazdy. Potwierdzają to dane, które pokazują popularność stron internetowych biur podróży (analiza Gemiusa).

Na strony www biur podróży w poszukiwaniu ofert internauci zaglądają przede wszystkim w czerwcu, lipcu (6 proc. internautów) oraz styczniu (5,4 proc. internautów). Najmniejszą popularnością cieszą się w październiku i listopadzie. Podobny wniosek przyniosła analiza stron WWW tanich przewoźników lotniczych. Okazało się, że najwięcej internautów odwiedza je w styczniu.

Ulubione strony internetowe Polaków poszukujących wycieczek organizowanych przez biura podróży należą do: Rainbow Tours (Rainbowtours.pl, 306,7 tys. internautów w październiku 2014 roku), Biura Podróży ITAKA (Itaka.pl, 287,9 tys.) oraz TUI (Tui.pl, 250,6 tys.).

Wśród internautów odwiedzających serwisy www biur turystycznych jest więcej kobiet (57 proc.) niż mężczyzn (43 proc.). Analizowane strony są najchętniej odwiedzane przez osoby w wieku 45+, z wykształceniem wyższym oraz internautów zarabiających powyżej 2000 zł netto. W szczególności serwisy te cieszą się zainteresowaniem wśród osób, które zarabiają 4000 zł netto i więcej.

Polacy planują wyjazdy w czerwcu, lipcu i...

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Pięć gadżetów, które musisz zabrać na wakacje

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...