Badacze Ericsson Consumer Lab ustalili, że Polacy najczęściej w Europie, obok Czechów, używają telefonii VoIP (łączenie się za pomocą komunikatorów w sieci internetowej).
28% polskich respondentów badania Ericsson Consumer Lab twierdzi, że przynajmniej raz w tygodniu łączy się za pomocą Skype lub innego komunikatora. 9% ankietowanych twierdzi, że korzysta z podobnej usługi kilka razy w tygodniu. Dla porównania 23% respondentów włoskich,16% niemieckich i tylko po 12% brytyjskich i szwedzkich przyznało, że co najmniej raz w tygodniu korzysta z telefonii VoIP.
Gwałtownie rośnie też w Polsce zainteresowanie elektronicznymi usługami bankowymi. Wzrasta potrzeba użycia sieci szerokopasmowych. Statystyczny Polak coraz częściej stawia na praktyczne zastosowanie sieci. Duża funkcjonalność tego medium jest jednym z powodów wciąż rosnącego w społeczeństwie zapotrzebowania na dostęp do szerokopasmowego Internetu.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
- Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
- Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
- Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
- Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające