Z badań przeprowadzonych przez IRCenter.com dla Starbucks wynika, że najwięcej hashatgów odnoszących się do początku dnia Polacy publikują na swoich kontach w serwisie Instagram (68,2%). Co ciekawe zdjęcia na Instagramie publikują w większości kobiety (72%). Tylko 28% mężczyzn decyduje się, aby o poranku umieszczać na tym portalu swoje fotografie. Drugim serwisem pod względem porannej popularności jest Twitter (24,7%). To tam po wstaniu z łóżka Polacy wpisują się, aby przywitać się ze znajomymi oraz życzyć im udanego dnia. Najczęściej oznaczanym w serwisie Twitter dniem jest poniedziałek. Wtedy też pojawiają się wpisy na temat porannej kawy.
(RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
e-Biznes04/03/2025Marzą o własnym biznesie, ale brak wiary w siebie powstrzymuje je
Polecamy27/02/2025Jaki będzie 2025 rok na polskim rynku nieruchomości komercyjnych?
Technologia27/02/2025Były pracownik jako cyberzagrożenie?
Art. Sponsorowany20/02/2025Krok po kroku: Jak wdrożyć terminal płatniczy w swojej firmie?