18/01/2016

Mamy w Polsce 8,5 mln świntuchów

Z danych Gemiusa wynika, że co dziesiąty polski internauta odwiedza serwis Pornhub.com. Kim są użytkownicy sieci wchodzący na tę stronę i jakie jeszcze portale erotyczne popularne są wśród Polaków?

Pornhub.com to serwis erotyczny, w którym zamieszczane są przede wszystkim filmy wideo. Strona dostępna jest aktualnie w dziewięciu językach, w tym także po polsku. Na początku stycznia 2016 roku ten kanadyjski serwis opublikował raport dotyczący jego rocznych statystyk. Według danych z raportu Polska znalazła się na piętnastym miejscu wśród krajów, z których internauci łączą się z serwisem. Przy okazji publikacji tego zestawienia, bazującego na statystykach Pornhub.com, Gemius przyjrzał się polskim internautom odwiedzającym serwis i inne strony erotyczne.

Według danych Gemiusa (listopad 2015 roku) stronę odwiedziło 2,7 mln polskich internautów, także niepełnoletnich (10,8 proc. użytkowników sieci w Polsce). Daje jej to drugie miejsce pośród stron erotycznych – pierwsze należy do serwisu Redtube.com, który w listopadzie odwiedziło 3,1 mln internautów (prawie 13 proc.). Trzecie miejsce, według liczby użytkowników, należy do serwisu Xhamster.com. W analizowanym miesiącu odwiedziło go niemal 2,5 mln polskich internautów (10 proc.).

W październiku na stronę Pornhub.com weszło prawie 2,5 mln pełnoletnich internautów. Najliczniejsza grupa to osoby w wieku 25-34 lata (0,7 mln). Najmniej w serwisie jest internautów w wieku 55+ (0,3 mln). Wśród pełnoletnich internautów odwiedzających serwis więcej jest mężczyzn (1,7 mln) niż kobiet (0,8 mln). Ogółem w październiku 2015 roku strony erotyczne odwiedziło ponad 8,5 mln polskich internautów, czyli prawie 35 proc. wszystkich użytkowników sieci.

co dziesiąty polski internauta odwiedza serwis Pornhub.com

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   53 proc. Europejczyków zetknęło się z cyberatakami finansowymi

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...