17/09/2009

Polska edycja T3 już wkrótce w kioskach – KONKURS dla czytelników Techcity.pl!

T3, najbardziej znany na świecie magazyn typu consumer electronics, wchodzi na polski rynek tytułów prasowych. Magazyn wydawany jest obecnie w 23 krajach, a pierwszy numer polskiej edycji trafi do kiosków w połowie października tego roku. Z tej okazji czytelnikom Techcity.pl proponujemy zabawę z nagrodami!

T3 to najpopularniejszy brytyjski magazyn lifestylowy i shoppingowy, skupiony na nowych technologiach. Na wyspach wydawany jest od roku 1996, a lokalne edycje trafiają do czytelników w 23 krajach, między innymi w Australii, Chinach, Francji, Włoszech, Portugalii, Rosji  oraz Arabii Saudyjskiej. Polska edycja skierowana będzie zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, dlatego w piśmie prezentowane będą różne spojrzenia na omawiane zagadnienia.

T3

Magazyn T3 jest pismem z segmentu premium, charakteryzującym się bardzo wysoką jakością wydania i efektownymi fotografiami prezentowanych produktów. Jest tworzony z myślą o czytelnikach, dla których elektronika i najnowsze technologie mają równie duże znaczenie jak dobór ubrania, samochodu czy sposób spędzania wolnego czasu. T3 jest magazynem shoppingowym, rodzajem przewodnika dla konsumentów z silnymi akcentami lifestylowymi.

T3

T3 jest pismem skoncentrowanym na produktach, które często określa się mianem „obiektów pożądania”. Pomagamy czytelnikom odnaleźć się w nowinkach technicznych na rynku, podpowiadamy co jest modne i stylowe, a wszystko to ilustrowane jest olśniewającymi zdjęciami. – mówi Michał Stępień, redaktor naczelny polskiej edycji T3. – Tym co wyróżnia polskie wydanie to mocne ukierunkowanie na czytelników obydwu płci. Polskie T3 nie będzie pismem tylko dla mężczyzn. Zastępcą redaktora naczelnego jest kobieta, mamy świetny dział „Dom” i kobiecy punkt widzenia będzie bardzo dobrze widoczny.

Magazyn T3 jest wydawany w Wielkiej Brytanii od 13 lat i jest to numer jeden wśród tamtejszych pism pism consumer electronics. T3 zdobyło nagrody:

•    PPA International Magazine of the year 2006

•    BSME Specialist Editor of the year shortlisted 2007

•    PPA Consumer Media Brand of the year highly commended 2008

•    BSME Men’s Magazine Editor of the year shortlisted 2008

Grupę odbiorców magazynu stanowią zarówno mężczyźni jak i kobiety w wieku 25-40 lat, dobrze zorientowani w nowościach rynkowych, dla których technologia stanowi element codziennego życia. Wydawca chce dotrzeć do konsumentów odgrywających znaczącą rolę w kreowaniu opinii o produktach i mających duży wpływ na decyzje zakupowe swego otoczenia.

Przeczytaj także:   Samsung DV300F – 2View z modułem sieci bezprzewodowych

T3 należy do brytyjskiego wydawnictwa Future, które w swoim portfolio ma około 100 tytułów o profilu określanym jako special interest (m.in. poświęcone grom elektronicznym, technologii, aktywności czy muzyce) i które wydawane są w 70 krajach. W Polsce magazyn będzie wydawany przez wydawnictwo AVT-Korporacja Sp. z o.o., które wydaje ponad 20 specjalistycznych tytułów.

Według zapewnień wydawnictwa AVT, które ma licencję na polską edycje T3, pismo nie będzie poświęcone tylko elektronice użytkowej. Spośród czterech głównych działów magazynu – PLAY, PULS, PRACA, DOM – najbardziej zdominowany przez elektronikę będzie PLAY.

T3

Polska edycja T3 trafi do kiosków w drugiej połowie października. Początkowy nakład wyniesie 40 000 egzemplarzy. Początkowo magazyn będzie dwumiesięcznikiem, ale docelowo ma być wydawane jako miesięcznik. Jego objętość będzie oscylowała między 120 a 150 stron.  Cena magazynu: 9,80 zł.

t3logoMagazynowi T3 życzymy gorącego przyjęcia przez czytelników w Polsce, a dla naszych czytelników mamy niespodziankę!

Specjalnie dla czytelników Techcity.pl przygotowaliśmy z AVT, wydawcą magazynu T3 w Polsce zabawę, w której do wygrania jest 5 półrocznych prenumerat magazynu T3!

Prenumeratę może wygrać każdy kto do 15 października zapisze się do naszego newslettera. Spośród subskrybentów techcity.plwylosujemy pięć osób, które będą musiały odpowiedzieć na proste pytanie dotyczące wkraczającego do Polski magazynu.Konkurs obejmuje także obecnych subskrybentów Techcity.pl.

Więcej na stronie konkursowej: https://techcity.pl/konkurs

Zapraszamy do zabawy!

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...