20/10/2009

Polska premiera Forza Motorsport 3

Pod koniec tygodnia do sklepów w  całej Polsce trafi Forza Motorsport 3 – najnowsza część jednej z najbardziej znanych serii wyścigowych dostępnych na konsoli Xbox 360.

Forza Motorsport 3 to prawdziwa okazja dla wszystkich miłośników motoryzacji. W grze znajdzie się 400 najbardziej znanych samochodów pochodzących od 50 producentów z całego świata, wśród nich najszybsze modele Ferrari, Porsche i Lamborghini. Zasiadając za ich kierownicą, będzie można ścigać się po 100 torach, wśród których znalazły się te najbardziej znane, jak: La Sarthe, Catalunya, Silverstone, Laguna Seca, Suzuka czy Sebring.

Forza Motorspor 3

Forza Motorsport 3 wyznacza nowe standardy dla wyścigowych gier na konsoli Xbox 360. Rewelacyjna grafika w wysokiej rozdzielczości, wyświetlana w 60 klatkach na sekundę, pozwala na jeszcze bardziej dokładne odwzorowanie każdego szczegółu znajdującego się w grze.

Gra ukaże się w polskiej wersji językowej w orientacyjnej cenie detalicznej wynoszącej 199 PLN.

Oprócz standardowej wersji gry, do sklepów trafią specjalne promocyjne zestawy związane z
Forza Motorsport 3:
xbox 360•    Limitowana edycja Forza Motorsport 3. W pudełku prócz gry, znajdzie się pendrive o pojemności 2 GB oraz brelok do kluczy. Całość opatrzona logiem Forza Motorsport 3.
•    Zestaw bezprzewodowego kontrolera z grą Forza Motorsport 3. Propozycja dla graczy lubiących rywalizację twarzą w twarz. Wraz z drugim kontrolerem możliwe jest zaproszenie do gry znajomych.
•    Konsola Xbox 360 Elite 120 GB oraz Forza Motorsport 3. Idealne rozwiązanie dla osób, które dopiero mają w planach rozpoczęcie swojej przygody ze światem elektronicznej rozrywki. Zestaw dostępny w wybranych sieciach handlowych.
•    Bezprzewodowa kierownica do konsoli Xbox 360 oraz Forza Motorsport 3. To ciekawa propozycja dla wszystkich tych, którzy cenią sobie symulację jazdy samochodem. Wraz z kierownicą jazda po wirtualnych torach dostarczy jeszcze więcej emocji.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Kinect - nowa jakość grania na konsoli Xbox 360

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...