06/08/2009

Polska premiera HTC Hero

HTC Corporation wprowadziła do sprzedaży w Polsce oczekiwany smartfon HTC Hero z platformą Android i nowym interfejsem HTC Sense. Sugerowana cena smarftonu HTC to 2300 PLN.

„Cieszymy się, że możemy zaoferować polskim klientom kolejny, zaawansowany smartfon HTC z platformą Android. Premiera HTC Hero to także debiut innowacyjnego interfejsu Sense. Jesteśmy przekonani, że i tym razem mile zaskoczymy naszą nowatorską propozycją wszystkich użytkowników.” – powiedział Tomasz Leśniak, HTC Area Manager CEE.

HTC Hero
Zastosowany w HTC Hero interfejs Sense™ zaprojektowano kierując się trzema zasadami: Dopasowany do Mnie, Zawsze blisko, Odkryj nieoczekiwane. Dzięki nim użytkownicy mają poczuć, że smartfon został zaprojektowany specjalnie z myślą o ich potrzebach i rytmie ich życia. Swoboda personalizacji smartfonu, dostęp do nieograniczonej ilości aplikacji dostępnych w sieci i intuicyjność obsługi to z pewnością niepodważane atuty HTC Hero.

HTC Hero

Korzystanie z HTC Hero jest wygodne także dzięki specjalnie wyprofilowanej obudowie z charakterystyczną „brodą” oraz dużemu, dotykowemu ekranowi o matrycy 3,2 cala. Ekran został zoptymalizowany do przeglądania Internetu i odtwarzania multimediów i obsługuje funkcję multi-touch, która ułatwia serfowanie po stronach internetowych.

HTC Hero

HTC HeroHTC Hero – oprócz rewolucyjnego interfejsu – oferuje wiele najnowszych rozwiązań, takich jak np. nawigację satelitarną GPS, cyfrowy kompas, akcelerometr a także aparat fotograficzny 5 Mpx oraz gniazdo kart pamięci microSD.

Smartfon wyposażono w funkcjonalny przycisk wyszukiwania ‘Search’. Umożliwia on bardziej naturalny sposób wyszukiwania, np. w Twitterze, liście kontaktów, mailach lub innych aplikacjach telefonu.

HTC Hero będzie dostępny w sprzedaży u operatora PLAY oraz w salonach Komputronik, EURO RTV AGD, ElectroWorld i Vobis.

Sugerowana cena smarftonu to 2300 PLN z VAT.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Najpopularniejsze kierunki wakacyjne w wyszukiwarkach

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...