30/01/2015

Postanowienia noworoczne, czy poświąteczny alarm wagowy?

Coraz więcej internautów interesuje się stronami WWW poświęconymi dietom i aktywności fizycznej. Według Gemiusa, szczególnie w styczniu cieszą się one popularnością.

Rośnie liczba odwiedzających strony poruszające tematy związane z dietą, odchudzaniem i fitnessem. W październiku 2014 roku odwiedziło je 11 proc. internautów (2,38 mln użytkowników sieci), podczas gdy dwa lata temu w analogicznym okresie było to o ponad połowę mniej – 4,5 proc.

Strony te są najpopularniejsze w pierwszym kwartale. Najwięcej internautów odwiedza je w styczniu (dane średniomiesięczne z lat 2011–2013). Spośród analizowanych serwisów internetowych największym powodzeniem cieszą się obecnie (dane z października 2014 roku): forum sportowe Sfd.pl (852 tys. użytkowników sieci; 4 proc.), serwis Vitalia.pl, który jest poświęcony prawidłowej diecie, aktywności fizycznej i zdrowemu stylowi życia (583 tys.; 2,7 proc.), a także sekcja fitness na Sport.pl (345 tys.; 1,6 proc.).

Coraz więcej internautów interesuje się stronami WWW poświęconymi dietom i aktywności fizycznej

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Polska premiera HTC INCREDIBLE S

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...