21/05/2015

Poza domem najczęściej słuchamy muzyki

Prawie 2 miliony graczy z całego świata zasiadło przed komputerami i konsolami grając w najnowszą odsłonę Wiedźmin 3 – długo oczekiwaną kontynuację gry opartej na bestsellerowej serii książek fantasy. Jak wielu graczy gra poza domem? Odpowiedź znaleźć można w ostatnim raporcie Ericssona – „The Indoor Influence”.

Okazuje się, że poza domem Europejczycy grają rzadko, preferują zupełnie inne aktywności. Na dworze smartfony wykorzystywane są przede wszystkim do słuchania muzyki (65%). Wpływ ma na to m.in wzrost popularności serwisów streamingowych, takich jak Spotify, Deezer oraz coraz częstsze korzystanie ze smartfonów podczas aktywności sportowych, ze szczególnym uwzględnieniem biegania.

Na drugim miejscu znalazło się wysyłanie wiadomości (49%). Mimo że SMS pozostaje w tej dziedzinie zdecydowanym liderem, wraz ze wzrostem popularności internetu mobilnego stopniowo rośnie również odsetek użytkowników korzystających z komunikatorów (Instant Messaging). To właśnie kontakt przez IM jest obecnie preferowany wśród posiadaczy smartfonów.

Poza domem najczęściej słuchamy muzyki raport Ericsson The Indoor Influence

Odsetek użytkowników grających w gry na smartfonach i tabletach przynajmniej kilka razy tygodniowo jest zbliżony, wynosi odpowiednio 40% i 41%. Dotyczy to zarówno grania w domu, jak i poza nim. Oczywiście są to zupełnie inne gry od wspomnianego Wiedźmina.

Zaskakująca jest natomiast dysproporcja dotycząca przeglądania internetu. 22% uczestników badania twierdzi, że surfuje po internecie będąc na dworze. To ponad cztery razy mniej niż podczas przebywania w domu (93%).

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   BLOW LCD-070R: telewizyjny odbiornik LCD

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...