08/07/2009

Przypływ korzyści według Sharpa

Rusza nowa promocja firmy Sharp – „Przypływ korzyści”. W jej ramach każdy klient, który zdecyduje się na zakup 46 i 52 calowego telewizora LCD Sharp AQUOS DH77E, otrzyma na niego 5 lat gwarancji, a dodatkowo zupełnie gratis – odtwarzacz Blu-ray Sharp AQUOS BD-HP21SB.img_p_dh77_seitlich_isov2_960

Promocja „Przypływ korzyści” trwa od 1 lipca do 31 sierpnia i dotyczy 46- oraz 52 calowych telewizorów LCD Sharp AQUOS DH77E. Aby wziąć w niej udział, wystarczy po zakupie wybranego modelu telewizora wysłać kupon zgłoszeniowy wraz dowodem zakupu i wypełnioną gwarancją na wskazany adres.

obrazek-12

Zarówno kupon zgłoszeniowy jak i dane teleadresowe dostępne są na stronie www.promocjasharp.pl oraz ulotkach dotyczących promocji. Po przyjęciu i zweryfikowaniu zgłoszenia, klient otrzyma przesyłkę z imienną kartą gwarancyjną potwierdzająca pięcioletni okres gwarancji telewizora oraz Blu-ray Sharp AQUOS BD-HP21SB w prezencie.

www.promocjasharp.pl

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   AIS Rugged Tablet PC

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...