19/08/2009

Raport GfK: Mio Technology liderem rynku GPS

Wyniki Raportu GfK za pierwsze półrocze 2009 r. potwierdzają, że tytuł lidera rynku urządzeń GPS zarówno w regionie Europy Środkowo – Wschodniej, jak i w Polsce należy do Mio Technology.

mio-technology-logoZgodnie z danymi, których dostarcza najnowszy Raport GfK, Mio Technology zakończyło pierwsze półrocze 2009 r. z ponad 23% udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia producentowi pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej. Raport GfK potwierdza również, że Mio zachowało najwyższą pozycję na rynku urządzeń do nawigacji w Polsce – w czerwcu udziały w sprzedaży wynosiły prawie 30%.

Mio Moov S555

„Tak wysoki wynik w naszym regionie to dla nas wyróżnienie i powód do dumy. 30% udział w rynku i pozycja lidera sprzedaży urządzeń do nawigacji w Polsce jest rezultatem naszej kilkuletniej pracy i ciągłych starań o najwyższą jakość produktu i wsparcia dla użytkowników. Sukces ten znaczy dla nas bardzo wiele, gdyż został osiągnięty w trudnych okolicznościach rynkowych. Stanowi dla nas świadectwo zasadności dotychczasowej strategii i podjętych decyzji biznesowych. Pozycja rynkowa zobowiązuje nas również do systematycznej i intensywnej pracy w przyszłości” – mówi Mariusz Manowski, Dyrektor Generalny oddziału Mio Technology, Polska.

Autor/Redaktor publikacji

A.K.