Robert Lewandowski, kapitan reprezentacji Polski i napastnik klubu piłkarskiego Bayern Monachium, został ambasadorem marki Huawei w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Od listopada tego roku Robert Lewandowski będzie promował markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia z linii wereable. Zaangażowanie piłkarza wpisuje się w strategię komunikacyjną marki, opartą na haśle “Make it Possible”.
Huawei aktywnie angażuje się w sport, szczególnie piłkę nożną. Współpracuje z federacjami i klubami piłkarskimi oraz sportowcami na całym świecie. Sponsorował lub sponsoruje m.in. ligę hiszpańską i drużyny, takie jak Atletico de Madrid, Ajax Amsterdam, AC Milan, Borussia Dortmunt, Paris Saint Germain, Wellington Phoenix.
Huawei założony został w 1987 r. i rozpoczął działalność jako bardzo mała firma zatrudniająca kilkudziesięciu pracowników. Dzisiaj, dzięki innowacjom skoncentrowanym na wymaganiach klientów, ciągłej inwestycji w badania i rozwój oraz ciężkiej pracy, Huawei jest obecny w ponad 170 krajach i regionach i urósł do marki rozpoznawalnej globalnie.
– Bardzo się cieszę z możliwości współpracy z firmą Huawei z której hasłem “Make it Possible” się utożsamiam – powiedział Robert Lewandowski. –Wierzę, że dzięki naszej wspólnej pracy świadomość konsumentów o tej marce się pogłębi i zainspiruje niejedną osobę w spełnianiu swoich marzeń.
(RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Art. Sponsorowany17/01/2025Jak zacząć przygodę z elektroniką i robotyką? Praktyczne porady dla początkujących
ChatGPT15/01/2025Czy sztuczna inteligencja zabierze pracę w IT?
Społeczeństwo cyfrowe04/01/2025Cyberataki na przeglądarki stały się zmorą 2024 roku
Aplikacje04/01/2025Yanosik wprowadza opcję „zgłoś zwierzynę”