03/04/2012

Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks

Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.

 

World of Tanks to jedna z najpopularniejszych gier typu MMO na świecie, w którą aktywnie gra ponad 20 milionów osób. W stworzonej przez studio Wargaming produkcji gracz wciela się w dowódcę realistycznie odwzorowanego czołgu i bierze udział w starciach taktycznych prowadzonych w jednym z wielu dostępnych scenariuszy. Realizm szczegółów i dbałość o kontekst historyczny są istotnym wyróżnikiem World of Tanks. Gracz ma do dyspozycji jeden z ponad 150 pojazdów pancernych produkowanych w Niemczech, Związku Radzieckim, Francji i USA w latach 30-50 ubiegłego wieku.

Kampania reklamowa gry World of Tanks będzie prowadzona w telewizji, a spoty emitowane będą między innymi w takich stacjach jak BBC Knowledge, Discovery Channel, Rebel.tv, TVN Turbo, Polsat Sport i TVP Sport. Całość działań reklamowych przewidziano na okres jednego miesiąca. Za planowanie i przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dystrybutor gry w Polsce, krakowska firma Playlink S.A.

– Pierwsza kampania telewizyjna tej gry zakończyła się dużym sukcesem. Po emisji liczba graczy w naszym kraju znacznie wzrosła. Teraz, mając większe doświadczenie i lepiej optymalizując kampanię, liczymy na nowych graczy liczonych w setkach tysięcy. – mówi Piotr Jędrzejewski, prezes Playlink S.A.

World of Tanks Reklama from playlink on Vimeo.

– Wiele osób jest zdziwionych, gdy zdradzamy, że koszt pozyskania aktywnego gracza poprzez telewizję jest często niższy niż poprzez analogiczne działania reklamowe prowadzone w Internecie. – dodaje Dominik Lachowicz, doradca zarządu Playlink S.A.

World of Tanks jest darmową grą online. Każdy może pobrać tzw. klienta gry i wziąć udział w grupowych rozgrywkach. Dla bardziej wymagających graczy przygotowano konta premium, które przy pomocy mikro-transakcji zasilane są niewielkimi kwotami i pozwalają na dostęp do bardziej wyrafinowanych funkcji.

Autor/Redaktor publikacji

A.K.