30/05/2011

Samsung: nowe kompakty z dużym zoomem

Duży zoom optyczny, szerokokątny obiektyw, możliwość nagrywania filmów w jakości HD i duży wyświetlacz – to parametry, które z pewnością przydadzą się podczas wakacyjnych podróży czy letnich festiwali. Wszystkie te cechy posiadają mieszczące się w kieszeni nowe aparaty kompaktowe Samsung PL210, WB210 i WB700.

Najważniejsza rzecz w fotografowaniu przy dużym zbliżeniu to nie tylko długość ogniskowej, ale także system optycznej stabilizacji obrazu oraz szerokokątny obiektyw. Te cechy kojarzą się zazwyczaj z dużym, masywnym aparatem z wymienną optyką, do transportu którego potrzebna jest torba czy plecak. Teraz możliwość fotografowania z dużej odległości ma przestać być domeną lustrzanek czy zaawansowanych aparatów systemowych. Samsung wprowadza na rynek kompakty WB700, WB210 i PL210, które dają takie możliwości – co ważne, przy zachowaniu rozmiarów aparatu kompaktowego. Wysoką  jakość zdjęć gwarantują najwyższej klasy obiektywy Schneider Kreuznach, których szeroki kąt pozwala uchwycić maksymalnie dużo szczegółów w jednym kadrze. Cecha ta jest szczególnie użyteczna dla fanów zdjęć panoramicznych i krajobrazów. Zdjęcia z wakacyjnych wypraw będą ostre i wyraźne dzięki podwójnej, cyfrowej i optycznej, stabilizacji obrazu.

WB700 to aparat, w którym szerokokątny obiektyw z osiemnastokrotnym zoomem optycznym został zamknięty w małej i smukłej obudowie, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych urządzeń tej klasy.  Nagrywa filmy w jakości High Definition i standardzie kodowania H.264 oraz posiada wyjście HDMI typu D z certyfikatem Anynet+, dzięki czemu możliwe jest szybkie i łatwe podłączenie aparatu do telewizora i obejrzenie zdjęć i nakręconych filmów. Aparat posiada ciekawy zestaw filtrów artystycznych, takich jak rybie oko czy szkic, których efekty można obserwować na dużym wyświetlaczu o przekątnej 3 cali, oraz funkcje takie jak: wykrywanie twarzy i uśmiechu, mrugnięcia, beauty shot (automatyczne upiększanie twarzy) czy system idealnego zdjęcia portretowego.

Dwunastokrotnym zoomem optycznym oraz dotykowym wyświetlaczem o przekątnej 3,5 cali może „pochwalić się” model WB210. Dzięki niemu dostęp do wielu opcji i ustawień jest szybszy i łatwiejszy. Tryb superszerokokątny 21mm pozwala na uzyskanie doskonałych efektów przy fotografowaniu krajobrazów czy ciasnych pomieszczeń. Aparat posiada też system Smart Auto 2.0, który analizuje fotografowany obraz i dobiera do niego odpowiedni tryb.

Model PL210 posiada precyzyjny, szerokokątny obiektyw 27mm, dziesięciokrotny zoom optyczny, wyświetlacz o przekątnej 3 cali i smukłą, opływową obudowę, dzięki której aparat doskonale leży w dłoni. Urządzenie posiada inteligentny wyświetlacz, który sam dopasowuje jasność wyświetlanego obrazu do warunków świetlnych otoczenia.

Przeczytaj także:   Nowa nawigacja dla motocyklistów od TomTom'a

Na tych, którzy zdecydują się na zakup któregoś z nowych modeli z dużym zoomem optycznym, czeka konkurs z możliwością wygrania vouchera wakacyjnego o wartości 3000zł co tydzień, oraz całe mnóstwo wakacyjnych upominków codziennie.

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...