24/02/2010

Składane mini głośniki MP3

Mini głośniki do odtwarzaczy MP3 wprowadziła do oferty Hama. Ten niewielki sprzęt grający, dzięki składanej konstrukcji, świetnie sprawdzi się między innymi w podróży.

Rozłożone głośniki Hama mają szerokość 17,5 cm, zaś po złożeniu zaledwie 8,7 cm. Zapewniają użytkownikowi 2 x 4W mocy, co wystarcza do tego, aby cieszyć się muzyką lub ciekawymi podcastami w większym gronie. Zakres częstotliwości wynosi 100-20.000 Hz. Mini głośniki Hama są zasilane dwoma bateriami AAA. Długość kabla wynosi 25 cm. Składana obudowa ma srebrny kolor.

Mini głośniki do odtwarzaczy MP3 wpisują się w strategię firmy Hama, której motto brzmi: „Sprytne rozwiązania”. Specjaliści producenta od kilkudziesięciu lat projektują i wytwarzają szereg akcesoriów, których głównym zadaniem jest rozszerzenie funkcjonalności tradycyjnych urządzeń.

Sugerowana cena detaliczna głośników Hama wynosi 49 zł. Produkt objęty jest 12-miesięczną gwarancją producenta.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   GIGABYTE M8000Xtreme – precyzyjny gryzoń
Tagi:

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...