Co roku fani z całej Europy niecierpliwie czekają na finał Europejskiego Konkursu Piosenki, który w tym roku odbędzie się 16 maja w Moskwie. Właśnie, dlatego Google informuje dziś o gadżecie, dzięki któremu użytkownicy internetu mogą sprawdzać, jakie szanse na zwycięstwo w tegorocznym konkursie ma ich lokalny kandydat.
Pod adresem www.google.pl/eurovision utworzono witrynę, która pozwala śledzić popularność uczestników z poszczególnych krajów mierzoną liczbą wyszukiwań online. Witryna zawiera wykres częstotliwości wyszukiwania na osi czasu oraz ranking z nazwiskami uczestników, od najczęściej do najrzadziej wyszukiwanego. Dane, oparte na wyszukiwaniach internetowych, są aktualizowane każdego dnia, dzięki czemu można śledzić postępy
swojego kandydata w drodze do finału i spróbować przewidzieć, który kraj zajmie pierwsze miejsce. Gadżet można łatwo wprowadzić na własnym blogu lub witrynie WWW.
Na stronie można też znaleźć najnowsze informacje o konkursie oraz wideoklipy uczestników zamieszczone na YouTube, które pomogą podjąć decyzję, na kogo zagłosować.
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające