05/11/2009

Sony Ericsson XPERIA X10 – otwarty świat serwisów społecznościowych, komunikacji i rozrywki

Sony Ericsson przedstawił telefon XPERIA X10 – pierwszy model z nowej rodziny telefonów, w których komunikacja naprawdę staje się rozrywką. Czerpiąc z dorobku Sony Ericsson w dziedzinie rozrywki, a także, łącząc bogatą grafikę z rozwiązaniami dotyczącymi analizy danych od Sony, w modelu XPERIA X10 wprowadzono nową platformę UX, która będzie ewoluowała w zakresie całego portfela produktowego, a z biegiem czasu będzie stale rozszerzana o nowe funkcje i możliwości.

Bert Nordberg, Prezes Sony Ericsson, powiedział: „XPERIA™ X10 oraz rodzina telefonów, która zostanie wprowadzona na rynek w pierwszej połowie 2010 roku, stanowią potwierdzenie naszego zaangażowania w otwartą i wieloplatformową strategię, która zwiększa do maksimum gamę wyboru rozwiązań dla odbiorcy i zapewnia najlepsze z możliwych doświadczenie użytkownika. Spotkaliśmy się z niezwykle pozytywną reakcją na telefon XPERIA™ X10 ze strony światowych operatorów, którzy są naszymi partnerami. Będziemy wprowadzać ten model na rynki całego świata, w tym na rynek japoński, od pierwszej połowy 2010 roku.”

xpertia 10

Platforma UX, stworzona jako rozwinięcie istniejącej platformy Open OS jest połączeniem najlepszych w swojej klasie funkcji rozrywkowych z autorskimi aplikacjami, a także z niezrównanymi możliwościami integracji serwisów społecznościowych i z bogatym interfejsem graficznym.

xpertia x10

Dzięki autorskim aplikacjom, takim jak Mediascape i Timescape™, XPERIA™ X10 umożliwia odbiorcom uporządkowanie wszystkich zasobów telefonu w intuicyjny sposób:
•    Aplikacja Sony Ericsson Timescape™ będzie zarządzała wszystkim, co dotyczy Twojej komunikacji z daną osobą lokalizując to w jednym miejscu. W ten nowy, inteligentny sposób będziesz mógł przeglądać swoje rozmowy, sprawdzać co słychać na portalach takich jak Facebook™ czy Twitter™,  a także przeglądać zdjęcia, korespondencję elektroniczną i teksty.
•    Sony Ericsson Mediascape to inteligentny sposób na zdobywanie treści, jakich tylko zapragniesz – muzyki, zdjęć, filmów – od Twoich ulubionych przyjaciół i twórców. Aplikacja połączy się z zasobami zlokalizowanymi w różnych miejscach: w Twoim telefonie, na portalu YouTube™, na arenie PlayNow™ i pokaże je Tobie.

xpertia x10

Funkcje analizy danych, zintegrowane z Mediascape i Timescape™, potrafią automatycznie rozpoznawać połączenia pomiędzy kontaktami, treściami i mediami. Polecając innym alternatywne sposoby komunikowania się lub uzyskiwania dostępu do nowych multimedialnych doświadczeń odbiorcy mogą odkrywać jeszcze więcej możliwości, w prawdziwie otwarty sposób. Na przykład:
•    Kliknięcie na nowy „przycisk nieskończoności” poprowadzi cię poprzez najróżniejsze połączenia, przedstawiając wszystkie Twoje interakcje z daną osobą w jednym widoku
•    Inteligentne funkcje rozpoznawania twarzy rozróżnią do pięciu twarzy na jakimkolwiek zdjęciu, a następnie automatycznie połączą wybraną twarz z Twoją książką telefoniczną oraz ze wszystkimi innymi powiązanymi dostępami do tej osoby.

Przeczytaj także:   Mistrzostwa Polski Need for Speed Shift – wygraj konsolę Sony PlayStation 3

xpertia x10

Otwartość Sony Ericsson sprawia, że odbiorcy otrzymują maksimum możliwości wyboru, a mając telefon XPERIA X10 będą mogli pobrać każdą aplikację, jakiej zapragną, bezpośrednio z bogatej oferty sklepów internetowych, w tym z areny PlayNow i Android Market, współtworząc doświadczenie, które dla nich będzie całkowicie niepowtarzalne.

Sony Ericsson wprowadza także nowy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy stereo z radiem FM – czyli zestaw WM600. Model ten, posiadający zaawansowaną technologię Bluetooth™ oraz wbudowane radio FM. Kryształowo czysty wyświetlacz OLED, łatwy dostęp do kontrolek sterowania oraz informacja radiowa RDS sprawią ponadto, że nie będziesz musiał nosić ze sobą telefonu, aby móc dostroić się do ulubionej stacji radiowej.

Telefon XPERIA X10 posiada następujące parametry: GSM GPRS/EDGE 850/900/1800/1900, UMTS HSPA 900/1700/2100 oraz UMTS HSPA 800/850/1900/2100

XPERIA X10 będzie dostępny na wybranych rynkach od pierwszego kwartału 2010, w kolorach: Sensuous Black i Luster White.

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...