25/02/2015

Stadion Legii Warszawa z super Wi-Fi

Ericsson i Legia Warszawa podpisały sześcioletnią umowę, która zagwarantuje kibicom na stadionie przy ul. Łazienkowskiej, jako jednym z pierwszych w Europie, najwyższy standard łączności Wi-Fi oraz dodatkowe usługi.

Ericsson dostarczy kompletne rozwiązanie: access pointy Wi-Fi, IP routery, switche Ethernetowe oraz zaplanuje, zaprojektuje i wdroży rozwiązanie. Usługa będzie następnie optymalizowana i utrzymywana przez firmę Ericsson. – Tysiące ludzi pojawia się na stadionie by oglądać Legię Warszawa w akcji i klub naturalnie chce by tak pozostało. Dzięki wdrożeniu pojemnej sieci Wi-Fi zapewnimy tłumom fanów na trybunach możliwość dzielenia się zdjęciami, tweetami, postami i mailami. Jednocześnie umożliwimy wprowadzenie dodatkowych usług, z których fani będą mogli korzystać za pomocą aplikacji mobilnejmówi Oliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce.

Stadion Legii Warszawa z najwyższym standardem sieci Wi-Fi

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   iiyama B2712HDS-1 – nowa jakość obrazu

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...