18/10/2011

SteelSeries Desmo – okulary dla graczy

Firmy SteelSeries oraz GUNNAR Optiks wprowadzają na rynek nowe okulary stworzone z myślą o graczach – SteelSeries Desmo. Zastosowano w nich opatentowaną technologię soczewkową GUNNAR’s i-AMP, zapewniającą lepsze widzenie, niwelującą zmęczenie oczu oraz poprawiającą komfort rozgrywki podczas długich sesji przed monitorem lub telewizorem.

Aby zminimalizować możliwość rozpraszania gracza, soczewki osadzono w oprawkach pozbawionych klasycznych ramek – dzięki temu pole widzenia nie zostaje w żaden sposób ograniczone, a użytkownik może skupić się na tym, co jest wyświetlane na ekranie. Komfort użytkowania zapewniają również regulowane „noski” oraz elastyczne, ażurowe zauszniki (które zaprojektowano tak, by pasowały do słuchawek nausznych często wykorzystywanych przez graczy).

Nowe okulary dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych – Desmo Onyx oraz Desmo Snow (edycja limitowana).

Zastosowane w okularach soczewki dobrano tak, by maksymalnie wpływały na jakość widzenia – technologia i-AMP sprawia, że efekt jest widoczny natychmiast po założeniu okularów. Do podstawowych zalet szkieł GUNNAR należą:

– starannie dobrane zabarwienie szkieł, dzięki któremu okulary zapewniają maksymalny kontrast i ostrość widzenia,

– przemyślany kształt soczewek – ich odpowiednie wygięcie ogranicza wysychanie powierzchni oka i redukuje zmęczenie,

– zastosowanie najwyższej jakości materiałów o idealnej przejrzystości,

– powłoka antyrefleksyjna, ograniczająca odbłyski i inne rozpraszające zakłócenia widzenia,

– możliwość zastosowania szkieł korekcyjnych (dzięki współpracy z firmą Carl Zeiss Vision).


Cenę okularów ustalono na 99,99 euro. Model Desmo Snow (edycja limitowana) dostępny jest wyłącznie na SteelSeries.com.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   LG wprowadza technologię Quantum Dot

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...