19/03/2012

Sting na szklaną harfę i orkiestrę symfoniczną

Jedna kropla,jeden like. Takiego koncertu jeszcze nie było. Zamiast wejściówki wystarczy ofiarować jedną kroplę wody. Jednak koncert odbędzie się tylko pod jednym warunkiem – ofiarowanych kropel musi być 50 tysięcy. Tyle bowiem wody potrzeba, aby zespół mógł nastroić szklaną harfę. Finałowy koncert ma się odbyć 22 marca na facebookowym profilu PAH. Czekać jest na co, bo swój udział zapowiedziała już orkiestra Sinfonia Varsovia.

 

Koncert na szklanej harfie, to niecodzienny pomysł Polskiej Akcji Humanitarnej, która w ten sposób chce zwrócić uwagę na problem braku wody w Afryce. Jeżeli faktycznie uda się zebrać 50 tysięcy kropel i nastroić w ten sposób organy, 22 marca, czyli w Międzynarodowy Dzień Wody usłyszymy utwór Stinga (tytuł to jeszcze tajemnica).

Na kieliszkach wypełnionych wodą zagra zespół Glass Duo – jedyna w Polsce grupa, która gra na tym instrumencie. Glass Duo ma już za sobą setki koncertów m.in. w Singapurze, czy Indiach, ale nigdy jeszcze występowali takim repertuarze. Zespół zagra z towarzystwie orkiestry symfonicznej Sinfonia Varsovia. Będzie to pierwsze tego typu wykonanie utworu Stinga na świecie.

„Cel jaki nam przyświecał, to uświadomienie ludziom, jak ważne jest działanie pojedynczego człowieka. Sami możemy niewiele, ale w grupie jesteśmy prawdziwą siłą” – mówi Janina Ochojska, założycielka i prezes Polskiej Akcji Humanitarnej.

Akcja „jeden LIKE, jedna KROPLA”, ma jeszcze jeden cel. Jeżeli 22 marca zabrzmi utwór Stinga, jeden ze sponsorów zobowiązał się sfinansować budowę studni w Afryce. Na stronie facebook.com/PolskaAkcjaHumanitarna, oprócz koncertu zrealizowanego w warszawskim ATM Studio, będzie można zobaczyć relację wysłannika PAH, który pojechał do Sudanu Południowego w tym właśnie celu.

„Czy 50 tysięcy kropel to dużo? Nie. To dwie butelki wody mineralnej. Jednak żeby nazbierać 50 tysięcy „lajków” musi nam pomóc tyle osób ile mieści się na widowni Stadionu Narodowego. Ta skala robi już wrażenie” – mówi Mariusz Pitura, dyrektor kreatywny agencji reklamowej JWT Warszawa, która jest autorem pomysłu.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Motorola RAZR - innowacyjność i niewiarygodnie cienka konstrukcja

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...