15/11/2012

Świąteczna promocja aparatów Nikon COOLPIX

Firma Nikon Polska rozpoczęła świąteczną akcję promocyjną „JESTEM TRAFIONYM PREZENTEM”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup jednego z modeli aparatów kompaktowych COOLPIX, np. w ramach gwiazdkowego prezentu, mogą otrzymać zwrot kosztów w przypadku, gdy produkt nie trafi w gust obdarowanej osoby. Promocja trwa od 15 listopada do 31 grudnia 2012 r.

Celem działań jest promocja bogatej oferty aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX. Akcją „JESTEM TRAFIONYM PREZENTEM” objęte są modele COOLPIX:

P7700, P7100, P310, P510, S9300, S9200, S6400, S6300, S4300, S4200, S800c, S01, S3300, S2600, S30, AW100, L810, L610, L310, L26, L25.

Klienci, którzy w okresie od 15 listopada do 31 grudnia br. zdecydują się na zakup jednego z promocyjnych aparatów, będą mogli otrzymać zwrot kosztów w przypadku, gdy produkt nie spełni ich oczekiwań lub gdy, np. jako świąteczny prezent nie trafi w gust obdarowanej osoby .

W celu uzyskania zwrotu kosztów należy w ciągu 14 dni od daty zakupienia aparatu wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.jestemtrafionymprezentem.pl.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Uniwersalny projektor Hitachi

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...