10/03/2010

Tablice interaktywne IBoard w technologii podczerwieni

Firma Nordweco wprowadza do oferty dotykowe tablice interaktywne IBoard, wykorzystujące technologię pozycjonowania w podczerwieni. Technologia ta umożliwia dotykową obsługę przy zachowaniu 100% odporności powierzchni na uszkodzenia mechaniczne.

Tablice interaktywne w technologii pozycjonowania w podczerwieni to najnowsze i zyskujące coraz większą popularność rozwiązanie. Jest to druga po elektromagnetycznej pasywnej technologia wykorzystywana w tablicach interaktywnych. Dzięki znajdującej się na powierzchni siatce w podczerwieni możliwe jest wyeliminowanie uszkodzeń mechanicznych, przy równoczesnym zachowaniu obsługi dotykowej (dowolny pisak lub palec).

Urządzenia IBoard zabezpieczono również polimerem nanotechnologii, dzięki czemu powierzchnia tablic stała się bardzo odporna na zarysowania, nie tracąc przy tym właściwości projekcyjnych.

Istotną funkcją, w którą wyposażono tablice IBoard jest także możliwość rozpoznawanie gestów. Dzięki odpowiednio zastosowanym układom dłoni użytkownik może między innymi: pomniejszyć i powiększyć obraz, wymazać już istniejącą treść, obrócić dowolny element, lub wyjść z programu. W oprogramowaniu zastosowano też ciekawy sposób zmiany koloru pisania: wystarczy podnieść pisak o odpowiednim kolorze i oprogramowanie automatycznie zmieni barwę lub wybierze funkcję wymazywania.

Produkty oferowane przez firmę Nordweco dostępne są w dwóch rozmiarach: 57” w cenie: 3499 zł oraz 82” w cenie 5499 zł. Tablice działają w zgodności z systemami XP i Vista 7, do komputera można podłączyć je za pomocą portu USB. Obszar roboczy tablicy wynosi: 1060×800 mm. Pisaki do tablicy wyposażono w magnesy, dzięki czemu można przymocować je na dowolnej metalowej powierzchni.

Produkt posiada 5-letnią gwarancję (3 lata + 2 kolejne lata po rejestracji na stronie http://www.einteractive.com.pl/kontakt/rejestracja)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Logitech CREATE – klawiatura dla iPada Pro

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...