02/10/2012

TDK – słuchawki w stylu DJ

Impakt wprowadził do sprzedaży słuchawki japońskiego producenta, które stylistyką nawiązują to sprzętu używanego przez Djów muzycznych. Dynamiczny dźwięk, ciekawy design  oraz komfort to zapowiadane zalety nowego modelu słuchawek TDK.

 

 

Model ST410 to potężne słuchawki w stylu Dj, które dzięki neodymowym, 50 mm przetwornikom gwarantują czysty i dynamiczny dźwięk. Regulowany, wyściełany pałąk oraz miękkie, obrotowe, odwracalne nauszniki z funkcją automatycznego powrotu  zapewniają ergonomię i długotrwały komfort. Nauszniki są wykonane z ekologicznej skóry i dobrze izolują od dźwięków zewnętrznych.

W urządzeniu zastosowano prowadzanie kabla o długości 2,7 m tylko z jednej strony, co znacznie ograniczyło plątaninę przewodów wokół szyi. Pozłacany adapter (w zestawie) do domowego zestawu stereo to już standard w tej klasie sprzętu.

Dane techniczne:

– Rodzaj wtyczki: Jack 3,5 mm, pozłacana
– Średnica przetwornika: 50 mm
– Pasmo przenoszenia: od 20 Hz do 20 kHz
– Czułość przy 1 kHz: 112 dB
– Impedancja wejściowa: 32 omy +/ -15%
– Maks. moc wejściowa: 500 mW
– Waga: 0,51 kg

Produkt jest objęty 2 letnią gwarancją, cenę detaliczną ustalono na 269 zł.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   HDI Dune wprowadza flagowy model odtwarzacza multimedialnego

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...