04/09/2015

TomTom Spark GPS Fitness Watch – trening z muzyką

TomTom wprowadza na rynek nowy zegarek Spark GPS Fitness Watch z wbudowanym odtwarzaczem muzyki, by ułatwić codzienne treningi oraz poprawianie osiągnięć. Użytkownicy nie muszą już więcej przypinać telefonu do ramienia i martwić się o przewody podczas treningu.

Pamięć 3 GB na muzykę w TomTom Spark oznacza, że użytkownicy mogą zostawić smartfona w domu. A w trakcie treningu posłuchać nawet ponad 500 nagrań zapisanych w pamięci urządzenia. Zegarek przesyła muzykę strumieniowo do słuchawek Bluetooth. Zawiera preinstalowany Running Trax, czyli 30 minutowy muzyczny mix złożony z motywujących, energetycznych tanecznych nagrań przygotowanych przez jednego z najlepszych DJ-ów na świecie pod kuratelą Ministry of Sound. Muzyczne listy można łatwo pobrać do zegarka z iTunes lub Windows Media Player.

Kroki, minuty aktywności, dystans, spalone kalorie, a także czas trwania snu są stale monitorowane w TomTom Spark. Użytkownicy mogą określać dzienne i tygodniowe cele do osiągnięcia, a następnie śledzić postępy za pośrednictwem zegarka lub aplikacji TomTom MySports. Wbudowany czujnik dokładnie mierzy tętno bez potrzeby stosowania tradycyjnej opaski na klatkę piersiową. Tryb multi-sport oznacza, że użytkownicy mogą śledzić wszystkie swoje aktywności wewnątrz i na zewnątrz budynków z uwzględnieniem biegania, jazdy na rowerze, pływania, treningu na siłowni oraz bieżni.

TomTom Spark GPS Fitness Watch - trening z muzyką

TomTom Spark Fitness GPS Watch obejmuje następujące modele:
– TomTom Spark GPS Fitness
– TomTom Spark Cardio GPS Fitness
– TomTom Spark Music GPS Fitness
– TomTom Spark Cardio + Music GPS Fitness
– TomTom Spark Music GPS Fitness + słuchawki Bluetooth
– TomTom Spark Cardio + Music GPS Fitness + słuchawki Bluetooth

Pełna oferta będzie dostępna w sklepach w październiku.

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Loomi - nowy serwis VOD ruszył w Polsce

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...