29/01/2015

TP-LINK M7350 – bardzo mobilny router

TP-LINK rozszerzył ofertę routerów mobilnych o kolejne urządzenie – przenośny hot-spot M7350. Router ma niewielkie rozmiary (106×66×16mm), a wyposażony jest w dwuzakresowy moduł Wi-Fi (2,4 oraz 5 GHz), wbudowany modem LTE, czytnik kart pamięci, baterię o pojemności 2550 mAh oraz wyświetlacz o przekątnej 1,4 cala.

Mobilny hot-spot TP-LINK udostępnia połączenie z siecią praktycznie w dowolnym miejscu – w szkole i w pracy, w domu i ogrodzie, w samochodzie i pociągu, na plaży i stoku narciarskim. Dzięki wbudowanemu modemowi LTE uzyskujemy najszybsze możliwe transfery w ramach sieci komórkowych dowolnych operatorów działających w naszym kraju. M7350 oferuje pobieranie danych z prędkością do 150Mb/s i wysyłanie do 50Mb/s. Dwuzakresowy moduł radiowy umożliwia zestawienie sieci Wi-Fi pracującej w paśmie 2,4 lub 5 GHz. Do przenośnego hot-spota TP-LINK możemy jednocześnie podłączyć bezprzewodowo do 15 urządzeń.

Bateria o pojemności 2550 mAh pozwala na kilka godzin nieprzerwanej pracy urządzenia. Ponadto dzięki uniwersalnemu portowi micro USB możemy je zasilać praktycznie z dowolnego źródła – np. laptopa, gniazda zapalniczki samochodowej, power banku lub standardowej ładowarki sieciowej. Na wbudowanym wyświetlaczu sprawdzimy podstawowe informacje, w tym limity pobierania/wysyłania danych, typ połączenia, ilość podłączonych urządzeń, siłę sygnału czy poziom naładowania baterii. Czytnik kart micro SD pozwala na bezprzewodowe udostępnianie zapisanych na niej danych (np. dokumentów, zdjęć, muzyki lub filmów) wszystkim użytkownikom naszej sieci. TP-LINK M7350 jest cenie 499 zł.

TP-LINK M7350 - bardzo mobilny router

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Społecznościowa nawigacja GPS

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...