03/02/2015

Tradedoubler przejmuje Adnologies

Tradedoubler, jeden z pionierów performance marketingu, ogłosił przejęcie Adnologies – niezależnej niemieckiej firmy technologicznej. Dzięki przejęciu firmy specjalizującej się w reklamie opartej na analizie danych, Tradedoubler uzyska dostęp do technologii, które uzupełnią i poszerzą jego ofertę.

Adnologies oferuje produkty i usługi reklamowe oparte na analizie danych w całym cyfrowym łańcuchu wartości: adserver, platformę DSP (demand-side platform – platformę, która zakupuje powierzchnię reklamową w czasie rzeczywistym), platformę DMP (data management platform) do zarządzania danymi oraz do wymiany danych (DX – data exchange), platformę SSP (supply side platform) umożliwiającą sprzedaż reklamy typu display w czasie rzeczywistym, oraz narzędzia umożliwiające dynamiczne wyświetlanie i tworzenie wideo.

Cieszę się, że mogę poinformować o nabyciu Adnologies. Portfolio ich produktów doskonale uzupełnia nasze własne. Jest to kolejny ważny krok w realizacji niedawno ogłoszonej strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rezultatów dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizę danych, lepszą technologię i wieloletnie doświadczenie.komentuje zakup Adnologies Matthias Stadelmeyer, prezes firmy Tradedoubler.

Przejęcie Adnologies następuje po intensywnym kwartale dla Tradedoublera, w którym firma wprowadziła na rynek ADAPT – nowe narzędzie z zakresu business intelligence. Umożliwia ono menedżerom zarządzającym kampaniami reklamowymi szybki dostęp do danych o skuteczności kampanii, niezbędnych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych.

Tradedoubler przejmuje Adnologies

(RED)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Płatności mobilne Visa w ING Banku Śląskim

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...