Tradedoubler, jeden z pionierów performance marketingu, ogłosił przejęcie Adnologies – niezależnej niemieckiej firmy technologicznej. Dzięki przejęciu firmy specjalizującej się w reklamie opartej na analizie danych, Tradedoubler uzyska dostęp do technologii, które uzupełnią i poszerzą jego ofertę.
Adnologies oferuje produkty i usługi reklamowe oparte na analizie danych w całym cyfrowym łańcuchu wartości: adserver, platformę DSP (demand-side platform – platformę, która zakupuje powierzchnię reklamową w czasie rzeczywistym), platformę DMP (data management platform) do zarządzania danymi oraz do wymiany danych (DX – data exchange), platformę SSP (supply side platform) umożliwiającą sprzedaż reklamy typu display w czasie rzeczywistym, oraz narzędzia umożliwiające dynamiczne wyświetlanie i tworzenie wideo.
– Cieszę się, że mogę poinformować o nabyciu Adnologies. Portfolio ich produktów doskonale uzupełnia nasze własne. Jest to kolejny ważny krok w realizacji niedawno ogłoszonej strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rezultatów dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizę danych, lepszą technologię i wieloletnie doświadczenie. –komentuje zakup Adnologies Matthias Stadelmeyer, prezes firmy Tradedoubler.
Przejęcie Adnologies następuje po intensywnym kwartale dla Tradedoublera, w którym firma wprowadziła na rynek ADAPT – nowe narzędzie z zakresu business intelligence. Umożliwia ono menedżerom zarządzającym kampaniami reklamowymi szybki dostęp do danych o skuteczności kampanii, niezbędnych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych.
(RED)
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
e-Biznes15/06/2025Kupujesz przez internet? Za te produkty musisz zapłacić podatek w ciągu 14 dni
Polecamy15/06/2025Zakończyła się 7. edycja programu edukacyjnego „Girls GO Technology”
Biznes i finanse11/06/2025“BLIK Płacę Później” w PKO Banku Polskim
Polecamy30/05/2025Blue Yonder – przyszłość planowania i optymalizacji łańcucha dostaw