Tradedoubler przejmuje Adnologies

Tradedoubler, jeden z pionierów performance marketingu, ogłosił przejęcie Adnologies – niezależnej niemieckiej firmy technologicznej. Dzięki przejęciu firmy specjalizującej się w reklamie opartej na analizie danych, Tradedoubler uzyska dostęp do technologii, które uzupełnią i poszerzą jego ofertę.

Adnologies oferuje produkty i usługi reklamowe oparte na analizie danych w całym cyfrowym łańcuchu wartości: adserver, platformę DSP (demand-side platform – platformę, która zakupuje powierzchnię reklamową w czasie rzeczywistym), platformę DMP (data management platform) do zarządzania danymi oraz do wymiany danych (DX – data exchange), platformę SSP (supply side platform) umożliwiającą sprzedaż reklamy typu display w czasie rzeczywistym, oraz narzędzia umożliwiające dynamiczne wyświetlanie i tworzenie wideo.

Cieszę się, że mogę poinformować o nabyciu Adnologies. Portfolio ich produktów doskonale uzupełnia nasze własne. Jest to kolejny ważny krok w realizacji niedawno ogłoszonej strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji lidera w dostarczaniu najwyższej jakości rezultatów dla reklamodawców opartych o skuteczniejszą analizę danych, lepszą technologię i wieloletnie doświadczenie.komentuje zakup Adnologies Matthias Stadelmeyer, prezes firmy Tradedoubler.

Przejęcie Adnologies następuje po intensywnym kwartale dla Tradedoublera, w którym firma wprowadziła na rynek ADAPT – nowe narzędzie z zakresu business intelligence. Umożliwia ono menedżerom zarządzającym kampaniami reklamowymi szybki dostęp do danych o skuteczności kampanii, niezbędnych do podejmowania lepszych decyzji biznesowych.

Tradedoubler przejmuje Adnologies

(RED)

Autor/Redaktor publikacji

Marcin Majerek
Marcin Majerek