14/10/2009

Traveler 900 – do wyboru, do koloru

Oferta firmy Genius powiększyła się o nowe wersje bezprzewodowej myszki Traveler 900. Odświeżone modele łączą w sobie klasyczny design z ciekawymi motywami kolorystycznymi.

Notebookowa mysz Genius Traveler 900 zadebiutowała dokładnie rok temu. Początkowo była dostępna jedynie w kolorze czarnym. Niebawem jednak na rynek trafią wersje srebrne, czerwone, złote i niebieskie. Modyfikacjom poddano także odbiornik USB, który został maksymalnie zminiaturyzowany.

Traveler 900

Produkt bazuje na technologii optycznej i charakteryzuje się rozdzielczością 1600 DPI. Wyposażono go w funkcję Traveler 900 Turbo Scroll ułatwiającą przewijanie długich dokumentów oraz stron internetowych.

Ponadto, wg zapewnień producenta, myszka na jednym komplecie baterii może działać nawet do 8 miesięcy.

Nowe modele objęte są 24-miesięczną gwarancją, sugerowana
cena to 69 PLN brutto.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Technologia, która pasuje do każdego wnętrza – historia designu telewizora Samsung QLED

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...