18/04/2012

TÜV Rheinland przyznało pierwszy certyfikat „Smart TV” telewizorom Samsung

Telewizory Samsung ES8000, E7500 oraz E7000 uzyskały pierwszy w branży certyfikat Smart TV. Certyfikat został przyznany przez jeden z darzonych największym zaufaniem instytutów certyfikacji w Europie – TÜV Rheinland. Telewizory spełniły wszelkie normy w zakresie wymagań standardu Smart TV, a także inteligentnej interakcji i inteligentnej ewolucji.

 

TÜV Rheinland przyznał certyfikat „Smart TV Advanced” nowym modelom telewizorów Samsung Smart TV: ES8000, E7500 oraz E7000. Testy objęły typowe funkcje telewizora takie jak jakość obrazu — w tym jasność, współczynnik kontrastu, barwy — oraz szereg dodatkowych usług takich jak dostęp do internetu, serwisów społecznościowych czy przeglądarki internetowej. Badaniem objęto także nowe rozwiązania, między innymi rozpoznawanie głosu i ruchu (technologia Smart Interaction) oraz zestaw Smart Evolution wprowadzony w roku 2012 do nowych modeli telewizorów Samsung ES8000, ES7000 oraz telewizorów plazmowych E 8000.

Nowy certyfikat jest niezwykle znaczący dla branży telewizyjnej — ustanawia nowe kryteria testowe dla wciąż szybko rozwijającej się kategorii telewizorów Smart TV. Weryfikuje także ich funkcje, aby zagwarantować, że klienci będą dysponowali wiarygodnymi informacjami podczas kupowania tego typu urządzeń. Przyznanie pierwszego certyfikatu Smart TV firmie Samsung po raz kolejny potwierdza, że jest ona w tej dziedzinie liderem.


Dzięki nowym funkcjom telewizorów Samsung Smart TV użytkownicy zyskują możliwość korzystania wielu aplikacji w nowy, bardziej interaktywny sposób:

Aplikacja Fitness pozwala użytkownikom telewizorów Samsung Smart TV monitorować postępy w zakresie kondycji fizycznej. Umożliwia wykorzystanie wbudowanej w telewizor kamery do stworzenia „wirtualnego lustra” pozwalającego na korekcję postawy ciała podczas wykonywanych ćwiczeń, a także bezprzewodowe podłączenie wagi Wi-Fi Body Scale.

Sekcja „Kids” to gry edukacyjne i inne formy rozrywki dla dzieci, dzięki którym nauka i odkrywanie świata zmienią się we wspaniałą zabawę. Poprzez zmianę telewizora w nadzorowane przez rodziców interaktywne centrum nauki, Samsung wzbogaca czas, który dzieci spędzają przed ekranem.

Album „Family Story” umożliwia zarządzanie kolekcjami cyfrowych fotografii i wyświetlanie ich na dużym ekranie. Zdjęcia mogą być pobierane bezpośrednio z telefonów czy aparatów cyfrowych. Możliwe jest także przesyłanie komunikatów lub prowadzenie rodzinnego kalendarza z wykorzystaniem smartfonów, tabletów lub komputera.

Przeczytaj także:   Pamięci Samsung w blistrach dostępne dla każdego

Najnowsze telewizory firmy Samsung zostały wzbogacone o nową funkcję Smart Evolution. Jest to zestaw, który będzie zapewniał posiadaczom wybranych modeli telewizorów możliwość unowocześniania swoich urządzeń o nowe funkcje przez kolejne 4 lata. Z zestawu będą mogli korzystać posiadacze telewizorów Samsung Smart TV wprowadzonych do sprzedaży w 2012 roku lub później. Zestaw będzie dostępny w sprzedaży jako osobny produkt od 2013 do 2016 roku.

Udostępnij ten artykuł...

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...