14/01/2016

Twitter wprowadza wideo na żywo

Twitter poinformował dzisiaj o nowych możliwościach, które wprowadził. Wiążą się one z udostępnieniem materiałów wideo pochodzących z platformy Periscope. To kolejny dowód na to, że formy wizualne rosną w siłę.

Periscope to platforma uruchomiona w marcu 2015 roku, która umożliwia nadawanie form wideo na żywo w internecie. Do tej pory wszelkie relacje mogli oglądać jedynie użytkownicy tej aplikacji, jednak już samo zakupienie jej przez Twittera mogło sugerować chęć wprowadzenia zmian. Tym krokiem twórcy Twittera w kategoryczny sposób odcięli się od spekulacji, które sugerowały wyczerpanie się formy tweetów, jak i całego serwisu.

Od dziś wszyscy użytkownicy serwisu Twitter będą mogli zobaczyć relacje już nie jako wklejane linki a automatycznie odtwarzane filmy. I to bez konieczności instalowania aplikacji Periscope. Użytkownicy zyskają jednocześnie możliwość przeglądania także archiwalnych nagrań emitowanych wcześniej przez wybranego użytkownika. Wprowadzone przez serwis zmiany dostępne są obecnie jedynie dla użytkowników systemu iOS.

Twitter wprowadza wideo na żywo

(RED/365 agencja)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   ASUSPRO P2520 – biznesowy notebook z dobrą gwarancją

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...