Promocja „Kup 3 płać za 2”, wprowadzona we wrześniu 2007 roku, cieszyła się dużą popularnością. Trzy usługi w cenie dwóch na zawsze, to mechanizm kolejnej edycji promocji „Kup 3 płać za 2”, którą UPC wprowadziła 17 sierpnia br.
„Obecna edycja promocji idzie o krok dalej, niż poprzednia, która oferowała pakiet trzech usług w cenie dwóch w umowie promocyjnej na czas określony. Teraz – trzecią usługę klient otrzymuje od UPC bez dodatkowych opłat na zawsze.” – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.
Promocja „Kup 3 płać za dwa” dostępna będzie dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów. Zasady promocji są proste: aby z niej skorzystać, dotychczasowi klienci korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe.
O promocji klienci będą mogli dowiedzieć się m.in. dzięki jesiennej kampanii reklamowej „Dwoimy się i troimy”, która ruszyła 17 sierpnia. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.upc.pl
Autor/Redaktor publikacji
Ostatnie publikacje
Biznes i finanse13/10/2022Formy inwestowania na forex. Którą wybrać?
Biznes i finanse25/07/2022Software house. Jakie aplikacje stworzy dla biznesu?
Technologia24/06/2022Kontrola dostępu Roger – najważniejsze informacje
Smartfony05/05/2022Kompleksowy serwis dla produktów Apple i korzyści z niego wynikające