14/07/2009

„Wakacyjna Wyspa” na niepogodę dla najmłodszych

IQ Publishing – dystrybutor gier i akcesoriów dla graczy wprowadził z początkiem lipca do sprzedaży grę „Miś Hubert – Wakacyjna Wyspa”. Gra będzie dostępna wraz z matą sterującą, która zapewni dziecku nie tylko edukacyjną rozrywkę, ale i dawkę ruchu także wówczas, gdy wakacyjna aura pogodowa nie będzie sprzyjać zabawom na świeżym powietrzu.

Miś Hubert - okładka grySceneria drugiej części gry, której bohaterem jest Miś Hubert, osadzona została na tropikalnej wyspie, gdzie dziecko wcielając się w rolę głównego bohatera wykonuje szereg zadań. Atrakcyjnym urozmaiceniem interfejsu jest sprzedawana w zestawie mata sterująca, która w przeciwieństwie do tradycyjnej klawiatury mobilizuje dziecko do intensywnego ruchu w trakcie zabawy. Pomaga to rozwijać koordynację wzrokowo–ruchową, ćwiczy refleks oraz poprawia kondycję fizyczną.

Rozpoczynając grę Miś Hubert Wakacyjna Wyspa dziecko może stworzyć własną  postać, którą będzie przechodzić przez 10 konkurencji, do których należą m.in.: skok na tratwę, łapanie kokosów i surfing. Nowością jest dodatkowy element edukacyjny „ZWIERZĘTA”, w którym klikając na obrazki różnych zwierząt można uzyskać informacje o ich życiu, odżywianiu, czy też środowisku w jakim występują. Prezentowane informacje przekazywane są przez lektora oraz w formie tekstu do przeczytania.

Miś Hubert - Wakacyjna Wyspa

Miś Hubert jest grą utrzymaną w konwencji kolorowej kreskówki, co pomaga w znacznym stopniu utrzymać uwagę dziecka. Konkurencje zaliczać można samodzielnie lub – po podłączeniu dodatkowej maty – współzawodniczyć z druga osobą. Gra jest bezpieczna dla dzieci od lat 3 i stanowi alternatywę, gdy dziecko nie może bawić się na zewnątrz.

Miś Hubert - mata

Cena detaliczna gry Miś  Hubert Wakacyjna Wyspa w zestawie z matą sterująca wynosi 119,90 zł. Dla osób, które już wcześniej zaopatrzyły się w odpowiedni kontroler przygotowano również edycję bez tego urządzenia, w cenie 39,90 zł. Na matę udzielana jest 24-miesięczna gwarancja producenta.

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   Kierownice LAMBORGHINI dla amatorów wirtualnych wyścigów

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...