21/01/2015

Windows 7 wciąż najpopularniejszy

Gemius przeanalizował popularność systemów operacyjnych. Porównano dane z grudnia 2013 i 2014 roku. Najpopularniejszym systemem operacyjnym w Polsce pozostaje Windows 7. Największy wzrost odnotował Windows 8.1 i Android.

Najpopularniejszy system Windows 7 – w grudniu 2014 roku przy jego pomocy wykonano 45,9 proc. odsłon stron internetowych. Podobnie było przed rokiem w analogicznym okresie, kiedy to 46,7 proc. odsłon zostało wykonanych przy pomocy tego systemu.

Największy wzrost odnotował Windows 8.1 i Android. Popularność pierwszego z wymienionych systemów operacyjnych wzrosła z 1,5 proc. (grudzień 2013 roku) do 10,9 proc. (grudzień 2014 roku), a drugiego z 6,7 proc. (grudzień 2013 roku) do 12,8 proc. (grudzień 2014 roku).

Największy spadek należy do Windowsa XP. W grudniu 2014 roku za jego pomocą z siecią połączyło się 14,9 proc. internautów. Rok temu w analogicznym okresie było to 26,1 proc. użytkowników sieci.

Najpopularniejszym systemem operacyjnym w Polsce pozostaje Windows 7

(RED/Gemius)

Udostępnij ten artykuł...
Przeczytaj także:   ING pyta, co się liczy w dzisiejszym bankowaniu

BLIK deklasuje konkurencję

Już niemal połowa Polaków płaci za zakupy w internecie BLIK-iem. To obecnie najczęściej wybierana forma płatności, której popularność od kilku lat sukcesywnie rośnie. To także jedna z ulubionych metod płatniczych Polaków – wynika z raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasach postpandemicznych”. 46 proc. badanych płaci za zakupione przez internet przedmioty i usługi BLIKiem – […]

Udostępnij ten artykuł...

Healthcann: teraz pora na crowdfunding

Healthcann – wrocławska spółka biotechnologiczna – jest kolejną polską firmą związaną z rynkiem konopnym, która zapowiedziała pozyskanie inwestorów poprzez emisję crowdfundingową – zapisy na akcje w tej emisji ruszą za około miesiąc. Healthcann jest autorem międzynarodowego zgłoszenia patentowego technologii AdvanDrop. Obecnie prowadzi projekt badawczy (rekomendowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju), który ma zrewolucjonizować biznes […]

Udostępnij ten artykuł...

Boostsite – nikogo nie udają, robią swoje i robią to dobrze

W pracy SEO-wców „Content is King” – tak było, jest i będzie. Nie ma co jednak ukrywać, że do pełni szczęścia, i sukcesu, potrzebne jest coś jeszcze – wielopoziomowa SEO-analiza. Są już ugruntowani globalni liderzy, którzy dopieszczają swoje narzędzia do optymalizacji SEO. Trudno jest obecnie zaistnieć z czymś nowym i zaskakującym na tym rynku. Ale, […]

Udostępnij ten artykuł...